Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Чемпионат Украины
|
10426
30

Леонид БУРЯК: «В Динамо происходит что-то ненормальное»

Известный специалист считает, что для такого «Динамо» и «Литекс» будет серьезным соперником

Леонид БУРЯК: «В Динамо происходит что-то ненормальное»
Леонид Буряк

 

Авторитетний український фахівець Леонід Буряк у розмові із журналістом сайту «Футбол 24» проаналізував результати жеребкування для українських клубів у єврокубках.

Також екс-тренер збірної України висловив свою думку стосовно суперників головної команди країни у відборі на чемпіонат світу 2014 року.

- Леонід Йосипович, у 4-му раунді кваліфікації ліги Європи найскладніший суперник у «Дніпра». Як гадаєте, команда Хуанде Рамоса здатна пройти «Фулхем»?
- «Дніпру» буде дуже важко. Дніпропетровська команда перебуває у процесі пошуку своєї гри, хороші ігри чергуються із провалами. А суперник їм попався один із найдостойніших. Багато чого залежатиме від результату першого матчу. Повторюю, суперник у «Дніпра» дуже серйозний.

- Свою гру, як ви сказали, «Дніпро» із Хуанде Рамосом шукав впродовж другої половини попереднього сезону. Позитивні здвиги у цьому процесі помітили?
- В чемпіонаті України позитивні моменти в грі «Дніпра» помітні. Але це лише внутрішні змагання. Не можу сказати, що «Дніпро» став сильнішим у порівнянні із часами Володимира Безсонова чи Олега Протасова. Але керівництво клубу, я так розумію, дає той час, який просить Хуанде Рамос. Жодних висновків по роботі іспанця керівництво наразі не робить. Повертаючись до суперника по Лізі Європи, то, думаю, для перемоги над «Фулхемом» «Дніпру» потрібні інші виконавці та інша гра.

- Тож, фаворитом у цій парі є «Фулхем»?
- Так, безумовно.

- Якщо говорити про інших чотирьох представників України в Лізі Європи, у кого найслабший суперник?
- Не вважаю, що якійсь нашій команді дістався відверто прохідний суперник. Болгарський «Літекс» є достатньо серйозним опонентом. «Карпатам» теж дістався доволі сильний опонент. ПАОК не проста команда, щоби перемогти греків потрібно прикласти чимало зусиль та продемонструвати майстерність. Румунське «Динамо» та французьке «Сошо» теж не прості команди. В усіх наших команд достатньо серйозні суперники. Це ж уже не перший етап кваліфікації, аби пробитися в груповий етап Ліги Європи командам потрібно скласти непростий іспит.

- Якщо уже для київського «Динамо» болгарський «Літекс» є серйозним іспитом, то у матчах із якими команда явним фаворитом будуть підопічні Юрія Сьоміна?
- Зараз «Динамо» в такій ситуації, що «Літекс» є серйозним суперником. Пригадайте закінчення минулого сезону, перемагати «Іллічівець» з рахунком 2:0, а у підсумку програти 2:3. Явно у киян є проблеми. Про це свідчать і матчі із «Рубіном».

- Про розмову Андрія Шевченка із Юрієм Сьоміном під час другого матчу із «Рубіном» знаєте?
- Читав в інтернеті про це. Власне, ми про це і говоримо – в «Динамо» твориться щось ненормальне, існують проблеми.

- Торік за вихід у групу Ліги Європи «Карпати» сперечалися із турецьким «Галатасараєм». Як вважаєте, турки та грецький ПАОК одного рівня команди?
- Так, приблизно одного рівня команди. Торік був в Греції, навідувався в клуб ПАОК, бачив їхній рівень. Це достатньо хороша команда. Але не з тих, які неможливо обіграти.

- Хто фаворит пари «Металіст» - «Сошо»?
- Шанси рівні, 50 на 50. Фаворитом нікого не можна назвати.

- А в парі «Ворскла» - «Динамо є фаворит?
- Також 50 на 50. Дехто, недооцінює бухарестську команду. Але в Румунії достатньо сильна збірна, хороший чемпіонат. В румунського футболу є свій стиль, який не переплутаєш ні з одним іншим. Впродовж багатьох років, зокрема в наш час, вони грають у специфічний футбол. Завжди там були сильні футболісти. Тому на «Ворсклу» чекає достатньо серйозне випробування. Румунський футбол хоч і не на передових, але пристойного рівня.

- Леонід Йосипович, перейдімо до теми нашої збірної. Чого очікуєте від спарингу із шведами?
- Нічого особливого. Я ж знаю рівень нашої збірної, що приносять такі спаринги. Керівництво збірної спробує витиснути максимум користі із кожного спарингу, оцінить кандидатів. В принципі, обіграти шведів – теж не проста справа.

- Не так давно відбулося жеребкування відбірного турніру на чемпіонат світу 2014. Що скажете про нашу групу?
- Дехто тішиться тим, що у нас, мовляв, слабка група. Англія та Чорногорія набрали по 11 очок у відборі до чемпіонату Європи 2012. Це про багато чого говорить. В поляків теж кваліфікована команда. Не варто забувати, що футбол у світі вирівнюється, щоразу менше стає явних аутсайдерів. Тому варто говорити про те, що практично у всіх команд нашої групи рівні шанси на вихід. Англія, Україна, Польща, Чорногорія – не має в цій групі фаворита. Приміром, в тій же збірній Чорногорії десять футболістів грають в хороших європейських чемпіонатах, а у нас тільки Толік Тимощук виступає за «Баварію».

- Як гадаєте, чому українців не запрошують в хороші європейські чемпіонати?
- На наших футболістів у Європі не має попиту через їхній низький рівень. Коли Воронін та Шевченко були в порядку, вони грали у Європі. А зараз ані наших суддів не запрошують ні на один серйозний матч, ані наших футболістів у хороші команди.

- У нашій збірній чимало вікових виконавців. Після Євро-2012 зміна поколінь неминуча?
- Власне, не знаю чи ці футболісти потрібні нам на Євро-2012. Тренерський штаб збірної повинен розібратися в якому стані ці вікові футболісти підійдуть до початку турніру. Критичний для спорту вік настає у всіх. Тому у цьому питанні потрібно добре розібратися. У вісьмох проти одинадцятьох грати дуже важко. Не хотілося, аби керівництво збірної наробило помилки. Якщо ж вікові футболісти відповідатимуть вимогам наставників і зможуть приносити користь нашій збірній, то я тільки за це.

- Якось Олег Блохін заявив, що потрібно готувати команду на чемпіонат світу 2014 року. Мовляв, на Євро-2012 буде нагода обкатати молодь, а дивіденди зібрати на Мундіалі…
- … Нехай спершу зіграють на чемпіонаті Європи, а уже потім говорять про Мундіаль. Потрібно готуватися та робити усе для того, щоби наша збірна була боєздатною уже на Євро-2012. Усе потрібно робити поступово.

- Ви сказали, що у нашій відбірній групі на ЧС-2014 у чотирьох команд шанси рівні. Англійців не вважаєте фаворитами?
- Якщо судити по імені, то так, Англія є фаворитом. Але по грі вони не є фаворитами. Вони не рівно грають, хороші ігри чередують із поганими. Не має стабільності у збірної Англії. В них є проблеми.

Андрій Захарчук, Sport.ua

Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Леннокс Льюис назвал единственный бой, который остался у Фьюри в боксе
Бокс | 22 декабря 2024, 10:15 6
Леннокс Льюис назвал единственный бой, который остался у Фьюри в боксе

Легенда бокса хочет увидеть мегафайт Джошуа – Фьюри

Лидер Барселоны нашел позитив в поражении от Атлетико в Ла Лиге
Футбол | 23 декабря 2024, 09:43 0
Лидер Барселоны нашел позитив в поражении от Атлетико в Ла Лиге

Роберт Левандонски считает, что провал в матче 18 тура Ла Лиги станет для них уроком

Комментарии 30
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
san68-68
Лучше и не скажешь! Поддерживаю полностью. А Буряку - респект. И как тренеру и как человеку и как футболисту
nikzae
С Динамо сейчас действительно чёрт те что творится.
Не знаю даже чего от них ждать. Иногда думаю всё бросить и болеть за гимнасток хотя бы .......
Столько лет болел за клуб родного города - а сейчас начинаю ловить себя на мысли - что я не понимаю ???
Нужно что то делать всем вместе !
НО ЧТО ???
ridenua
taurus150 — 09.08.2011 10:02
Интерестно почитать наших заслуженных специалистов сайта, которым лет по 13-20... Но чтото никто не вспоминает, что именно Буряк собрал ту сборную и наиграл ее, с которой потом Блохин(чисто поорать) и Альтман(мозг и тактика) добились результата в отборе к ЧМ и на самом чемпионате. Никто не помнит, что Воронина привел Буряк... В Динамо?- а сколько он там проработал? Месяца 2-3? Или может два заслуженных тренера СССР и России добились больших успехов чем Буряк? Хоть один из вас знает, что твориться на уровне руководства Динамо, и почему ни один тренер не может дать результат? А про соперников он по делу сказал- наш уровень футбола таков, что чемпион Болгарии может легко поиметь нашего гранда! Видел матч ветеранов, и как работал с мячом Буряк, так вот это футбольный Бог по сравнению с тем, что мы сейчас имеем на поле! Так что нечего срать на человека, которого любили еще наши родители! Он все и всегда говорит по делу, просто мы ж ВЕЛИКИЕ, и в отличие от него наш бред о величии наших клубов не стоит нам репутации и доброго имени! А многие даже не знакомы с понятием- тактичность.
Плюсую. Может, Буряк и не лучший тактик, но он отлично разбирается в игре. Результат в Динамо - не показатель, там сейчас с ихним менеджментом и Моуриньо облажается. Да и авторитет у человека есть, футболист был - не чета нынешним.
ridenua
taurus150 — 09.08.2011 10:02
Интерестно почитать наших заслуженных специалистов сайта, которым лет по 13-20... Но чтото никто не вспоминает, что именно Буряк собрал ту сборную и наиграл ее, с которой потом Блохин(чисто поорать) и Альтман(мозг и тактика) добились результата в отборе к ЧМ и на самом чемпионате. Никто не помнит, что Воронина привел Буряк... В Динамо?- а сколько он там проработал? Месяца 2-3? Или может два заслуженных тренера СССР и России добились больших успехов чем Буряк? Хоть один из вас знает, что твориться на уровне руководства Динамо, и почему ни один тренер не может дать результат? А про соперников он по делу сказал- наш уровень футбола таков, что чемпион Болгарии может легко поиметь нашего гранда! Видел матч ветеранов, и как работал с мячом Буряк, так вот это футбольный Бог по сравнению с тем, что мы сейчас имеем на поле! Так что нечего срать на человека, которого любили еще наши родители! Он все и всегда говорит по делу, просто мы ж ВЕЛИКИЕ, и в отличие от него наш бред о величии наших клубов не стоит нам репутации и доброго имени! А многие даже не знакомы с понятием- тактичность.
Плюсую. Может, Буряк и не лучший тактик, но он отлично разбирается в игре. Результат в Динамо - не показатель, там сейчас с ихним менеджментом и Моуриньо облажается. Да и авторитет у человека есть, футболист был - не чета нынешним.
Suomalainen
Галатасарай и ПАОК одного уровня бу га га
Турки в раза два сильнее, єто где то уровень ДК, а ПАОК послабее будет даже чем Металлист и Днепр, другое дело что ПАОК раза в два сильнее Карпат, а год назад в Галатасарае был спад катастрофический, и Карпаты только благодаря этому и сверх отдаче их и прошли, сделали просто таки футбольное чудо.
poni74
Полностью согласен..толково сказано..
taurus150
Отвечу тебе простыми словами- По составам наши должны играть на равных, а ктото и сильнее. По факту- могут пройти все, а могут все пролететь- наши любят такое учудить. Он себя, как умный человек перестраховал- отметил силу соперника, а по результату уже и будет говорить из-за чего наши обосрались. Или ты хочешь, чтоб тебе счет всех матчей сказали?
palich10
Буряк классно играл в футбол, НО мы обсуждаем его интервью. Кто-нибудь может сказать, что же он все таки думает? АБСОЛЮТНО обтекаемые формулировки, зацепиться не за что. Есть такая притча. Когда у оракула спросили, кто победит в битве, он ответил - будет разбита великая армия. Так вот ответы Буряка переведу так - что на роду написано - того не миновать, а что касается крайностей, так оно прямо-таки буквально. Слов много, а смысла - НЕТ. Может я что-то упустил?
taurus150
Интерестно почитать наших заслуженных специалистов сайта, которым лет по 13-20... Но чтото никто не вспоминает, что именно Буряк собрал ту сборную и наиграл ее, с которой потом Блохин(чисто поорать) и Альтман(мозг и тактика) добились результата в отборе к ЧМ и на самом чемпионате. Никто не помнит, что Воронина привел Буряк... В Динамо?- а сколько он там проработал? Месяца 2-3? Или может два заслуженных тренера СССР и России добились больших успехов чем Буряк? Хоть один из вас знает, что твориться на уровне руководства Динамо, и почему ни один тренер не может дать результат? А про соперников он по делу сказал- наш уровень футбола таков, что чемпион Болгарии может легко поиметь нашего гранда! Видел матч ветеранов, и как работал с мячом Буряк, так вот это футбольный Бог по сравнению с тем, что мы сейчас имеем на поле! Так что нечего срать на человека, которого любили еще наши родители! Он все и всегда говорит по делу, просто мы ж ВЕЛИКИЕ, и в отличие от него наш бред о величии наших клубов не стоит нам репутации и доброго имени! А многие даже не знакомы с понятием- тактичность.
mafiozi250
В Динамо уже лет 10 происходит что-то ненормальное
DINAZko
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
fcaviator
Наверно,для тебя и еще многих будет неожиданностью,что Буряк был лучшим тренером Украины 1994 и 1995 годов. Ох там Гусейнов зажигал при Буряке. Так что, он себе звание заслужил еще раньше,а у вас только в памяти провал с Туном. Болельщики...дальше своего носа не видите.
Venigret
Не могу слушать мнение Буряка как эксперта, так как тренер из него был просто некудышний
derMaiStier
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
valeryta
Отчего-то здесь больше оценивают самого Буряка, а не его мнение о силе и бессилии наших команд. Разговор на уровне "сам дурак" - это не разговор. Буряка очень любили как футболиста, когда он выступал в ДК, а потом тренировал Металл - был играющим тренером. Потом ему не фартило как тренеру. Бывает. Я б из его оценок извлекал пользу (на месте тренеров).
sanna163
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
s.gaidai
блин, и я согласен!!! дожились!...
Nazh
Наш футбол деградирует. В ведущих клубах играют подавляющее количество иностранцев, половина игр носят договорной характер, зарплаты игрокам очень завышены. А виной всему любовь некоторых хозяев клубов к легионерам.
diamond6668
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил