Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 06 мая 2011, 17:03
4593
18

Формула-1. Гран-при Турции. Анонс

Sport.ua в рамках талант-конкурса анонсирует очередной этап Гран-при Формулы-1

| Обновлено 06 мая 2011, 17:03
4593
18
Формула-1. Гран-при Турции. Анонс
Після тритижневої перерви чемпіонат поновлюється майже в Європі, розпочинаючи нову стадію боротьби за титули. Пауза між гонками в Китаї та Туреччині дала змогу технічним штабам команд добре попрацювати над своїми помилками, оцінити швидкість конкурентів і спробувати наздогнати їх або не дати це зробити тим, хто був позаду. Досвід попередніх років вказує на те, що при правильному підході до справ, модернізувати болід та включитися у боротьбу за головні трофеї цілком можливо, хоча і дуже непросто.
 
Турецька гонка в календарі Формули 1 вперше з’явилася у 2005 році на ще одній трасі зробленій Германом Тільке. Автодром збудований в азіатській частині за межами Стамбула на гористій місцевості, що призвело до того, що Тільке використав природний рельєф та «вписав» у нього достоту цікаву трасу. Коло в Стамбулі нагадує американські гірки – перепад висот, різні характеристики секторів та швидкісні ділянки.
 
Головним діамантом стамбульського автодрому, а також болем для інженерів, безумовно, є 8-й поворот – найдовший у всьому чемпіонаті, який має одразу чотири апекси, середня швидкість проходження якого сягає 250 км/год., а перевантаження доходить до 4g . Екс-пілот Формули 1 Ентоні Девідсон так каже про нього: «В швидкісному восьмому повороті кілька апексів, проте не варто слідувати кожному з них – потрібен компроміс. В середині повороту машина проїжджає близько до зовнішньої межі полотна, її важливо втримати на трасі, інакше це буде найбільш серйозний виліт у вашому житті. Тут необхідно дуже акуратно працювати з педаллю газу, не відпускати її, коли ситуація стає критичною, тоді машина сама втримається на траєкторії». Загалом, головною небезпекою восьмого повороту для всіх гонщиків є нерівномірне зношування передніх шин, зношена права, на яку припадає найбільше навантаження, негативно буде себе проявляти у правих поворотах, а відтак гонщикам вкотре доведеться боротися не тільки між собою, а й з трасою та власним болідом протягом усієї гонки.
 
Гоночне полотно в Туреччині є доволі абразивним, тому враховуючи це, а також восьмий поворот, варто очікувати на тактику близьку до тієї, яка була в Сепангу, тим паче, що Pirelli в Туреччину привезла уже знайому всім комбінацію шин Hard і Soft. Голова гоночного підрозділу компанії Pirelli Пол Хембрі прогнозує ситуацію таким чином – «Грізна репутація восьмого повороту, без сумнівів, обґрунтована, і цей фактор тільки збільшує зношення гуми. Цього разу я очікую тактику трьох піт-стопів, хоча все буде залежати від тих рішень, які будуть прийняті командами – це було важливим фактором в усіх попередніх гонках». Саме досвід шанхайської гонки говорить про те, що маючи в запасі зайвий комплект м’яких покришок, які гарантують значно швидший гоночний темп, команди можуть піти на більшу кількість піт-стопів, навіть пожертвувавши кращим результатом у кваліфікації.

 
Що стосується технічних новинок, то практично всі топ-команди допрацьовували свої слабкі сторони, намагаючись відіграти час у опонентів. Так, зокрема, сірий кардинал Red Bull Гельмут Марко заявив, що команда повністю вирішила усі свої проблеми із КЕРС. Ferrari, за допомогою дозволених тестів по прямій, виявила помилки у калібруванні своєї аеродинамічної труби та з новими силами кинулася наздоганяти суперників. Не сиділи склавши руки і в McLaren та Mercedes – обидві команди пообіцяли привезти новинки, насамперед пов’язані з аеродинамікою. Від них не відстає й Renault. Таким чином можна з упевненістю стверджувати що перша хвиля ґрунтовних оновлень боліда відбудеться саме в Стамбулі.
 
Прогноз погоди обіцяє високу вірогідність дощу, чого раніше на цій трасі не бувало, а тому нас, можливо чекає щось зовсім нове.
 
Враховуючи історію виступів на цій трасі, головним фахівцем по здобуванню перемог небезпідставно можна вважати Філіпе Массу, який протягом 2006-2008 років тричі поспіль перемагав на турецькій землі. Крім нього перемоги тут святкували Кімі Ряйкконен у 2005, Дженсон Баттон у 2009 та Льюїс Хемілтон у 2010 році. Рекорд кола в гонці належить ері двигунів V10 – у 2005 році Хуан-Пабло Монтойя проїхав кільце за 1:24.770. Поки в попередні роки на болідах стояли шини Michelin та Bridgestone стартова позиція відігравала дуже важливе значення – в Стамбулі так само як і в Монако найкоротша відстань від поула до першого повороту – 120 метрів. А тому за шість попередніх років чотири рази перемагав той хто стартував першим, а ще двічі перемога діставалася гонщику, що вирушав другим. Але варто наголосити, що це було протягом 2005-2010 років коли шини поводили себе більш передбачувано. До речі, саме ця гонка може вважатися по-справжньому домашньою для сучасних шин, оскільки гоночні PZero виготовляються на заводі в Ізміті.

 
На превеликий жаль, одна з трьох найцікавіших, на мою думку, трас збудованих Германом Тільке, цього року може проводити свою останню гонку в чемпіонаті. Керівництво автодрому несе збитки і не може сплачувати суму, яку вимагає Берні Екклстоун, а місцеве населення дуже неохоче відвідує трибуни автодрому. Аншлаг на автодромі був лише на дебютній гонці у 2005 році, після чого доля туристів мало не переважає долю місцевого населення.
 
P.S. Повторення ситуації 2005 року відбулося в українському телебаченні, тоді також гонки на початку сезону не транслювалися жодним телеканалом, а дебют відбувся у травні коли Мегаспорт показав гонку в Монако. Гран-прі Туреччині показуватиме Перший Національний, але як завжди, перший млинець має бути обов’язково глевким і трансляція буде «кривою» - з відставанням на 50 хвилин. Залишається сподіватися, що в майбутньому ситуація виправиться на краще.
 
Hassassin

Опрос

Голосов 56
Оцените материал Hassassin!

1 балл

7 голосов 12.5 %

2 балла

2 голоса 3.57 %

3 балла

8 голосов 14.29 %

4 балла

7 голосов 12.5 %

5 баллов

32 голоса 57.14 %

В опросах могут участвовать только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Таблица коэффициентов УЕФА. Англия лидирует, Италия почти догнала Испанию
Футбол | 19 апреля 2024, 16:30 8
Таблица коэффициентов УЕФА. Англия лидирует, Италия почти догнала Испанию

Украина завершила сезон на 18-й позиции 5-летнего рейтинга

Костюк обыграла 3-ю ракетку мира и вышла в полуфинал на турнире в Штутгарте
Теннис | 19 апреля 2024, 23:34 49
Костюк обыграла 3-ю ракетку мира и вышла в полуфинал на турнире в Штутгарте

Марта добыла самую высокорейтинговую победу в карьере, одолев Коко Гофф

Комментарии 18
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Jurij_Nazarkevich
полные трибуны подтвердили, что аффтар мудак...
PivZavod
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
Hassassin
На Першому національному.
Квала о 14-00 сьогодні,
гонка в запису о 16-00, сама гонка почнеться о 15-00
Catenaccio
В смысле - время.
Catenaccio
Анонс? Зашел посмотреть во сколько гонка и квалификация по украинскому времени. Анонс гран-при все-таки. И где?
rbIKA4
Полностью согласен!!! +100
rbIKA4
Полностью согласен!!! +100
Maugli
Не соглашусь, все-таки анон, как по мне, будет интересней после практик, можно попробовать какие-то предварительные выводы сделать, а не обойтись историей и описанием трассы.
А так план сочинения "Анонс гран-при":
1. Вступительное слово
2. Технические характеристики трассы
3. История трассы
4. Ожидаемая погода
Не кажется ли, что анонс из года в год при таком раскладе особо отличаться не будет???
Тем более, что практики получились доволно веселые.
CubiQ
В Италли есть Феррари, за Германию я молчу.
А вот если в Украине появится условный "Петров", то интерес возрастёт в разы.
Как говорит мой дед "Не понимаю я, что вы нашли в Формуле 1. Ладно если б вы сами занимались подобным спортом или было бы за кого болеть из своих. А так, не понимаю"
Подобная логика у большинства населения, и упрекнуть их даже не в чем
Hassassin
Матеріал про умовний матч Оболонь-Севастополь прочитає набагато більше людей (в рази) ніж матеріал про Формулу 1. Такі сучасні реалії. Це в Італії Ф1 спорт №2 після кальчьо
Yarik911
Пишите и во время футбольных баталий,это немного снижает давление вокруг футбола.
Yarik911
Очень хорошо!
Hassassin
В тижні, коли граються єврокубки або збірні з вівторка по четвер такий матеріал не викладатиметься. Принаймні найближчим часом.
CubiQ
Анонс хорош. Но выкладывать его нужно максимум четверг вечером.(это каменюка в сторону редакции).
П.С. В случае с Монте-Карло среда, вечер.
lost_ua
Hassassin, да зачем отвечаешь? Ясно же видно,что тролль, причем толстый! Забей, анонс доставляет.
Hassassin
по пунктам - чем плох анонс?
Jurij_Nazarkevich
атчод кал, аффтар тупой, как пробка, подвязывай с этим делом...
Xandr82
Спасибо огромное за анонс. Всегда с интересом читаю Ваши статьи.