Формула-1. Гран-при Турции. Анонс

Sport.ua в рамках талант-конкурса анонсирует очередной этап Гран-при Формулы-1

Формула-1. Гран-при Турции. Анонс
Після тритижневої перерви чемпіонат поновлюється майже в Європі, розпочинаючи нову стадію боротьби за титули. Пауза між гонками в Китаї та Туреччині дала змогу технічним штабам команд добре попрацювати над своїми помилками, оцінити швидкість конкурентів і спробувати наздогнати їх або не дати це зробити тим, хто був позаду. Досвід попередніх років вказує на те, що при правильному підході до справ, модернізувати болід та включитися у боротьбу за головні трофеї цілком можливо, хоча і дуже непросто.
 
Турецька гонка в календарі Формули 1 вперше з’явилася у 2005 році на ще одній трасі зробленій Германом Тільке. Автодром збудований в азіатській частині за межами Стамбула на гористій місцевості, що призвело до того, що Тільке використав природний рельєф та «вписав» у нього достоту цікаву трасу. Коло в Стамбулі нагадує американські гірки – перепад висот, різні характеристики секторів та швидкісні ділянки.
 
Головним діамантом стамбульського автодрому, а також болем для інженерів, безумовно, є 8-й поворот – найдовший у всьому чемпіонаті, який має одразу чотири апекси, середня швидкість проходження якого сягає 250 км/год., а перевантаження доходить до 4g . Екс-пілот Формули 1 Ентоні Девідсон так каже про нього: «В швидкісному восьмому повороті кілька апексів, проте не варто слідувати кожному з них – потрібен компроміс. В середині повороту машина проїжджає близько до зовнішньої межі полотна, її важливо втримати на трасі, інакше це буде найбільш серйозний виліт у вашому житті. Тут необхідно дуже акуратно працювати з педаллю газу, не відпускати її, коли ситуація стає критичною, тоді машина сама втримається на траєкторії». Загалом, головною небезпекою восьмого повороту для всіх гонщиків є нерівномірне зношування передніх шин, зношена права, на яку припадає найбільше навантаження, негативно буде себе проявляти у правих поворотах, а відтак гонщикам вкотре доведеться боротися не тільки між собою, а й з трасою та власним болідом протягом усієї гонки.
 
Гоночне полотно в Туреччині є доволі абразивним, тому враховуючи це, а також восьмий поворот, варто очікувати на тактику близьку до тієї, яка була в Сепангу, тим паче, що Pirelli в Туреччину привезла уже знайому всім комбінацію шин Hard і Soft. Голова гоночного підрозділу компанії Pirelli Пол Хембрі прогнозує ситуацію таким чином – «Грізна репутація восьмого повороту, без сумнівів, обґрунтована, і цей фактор тільки збільшує зношення гуми. Цього разу я очікую тактику трьох піт-стопів, хоча все буде залежати від тих рішень, які будуть прийняті командами – це було важливим фактором в усіх попередніх гонках». Саме досвід шанхайської гонки говорить про те, що маючи в запасі зайвий комплект м’яких покришок, які гарантують значно швидший гоночний темп, команди можуть піти на більшу кількість піт-стопів, навіть пожертвувавши кращим результатом у кваліфікації.

 
Що стосується технічних новинок, то практично всі топ-команди допрацьовували свої слабкі сторони, намагаючись відіграти час у опонентів. Так, зокрема, сірий кардинал Red Bull Гельмут Марко заявив, що команда повністю вирішила усі свої проблеми із КЕРС. Ferrari, за допомогою дозволених тестів по прямій, виявила помилки у калібруванні своєї аеродинамічної труби та з новими силами кинулася наздоганяти суперників. Не сиділи склавши руки і в McLaren та Mercedes – обидві команди пообіцяли привезти новинки, насамперед пов’язані з аеродинамікою. Від них не відстає й Renault. Таким чином можна з упевненістю стверджувати що перша хвиля ґрунтовних оновлень боліда відбудеться саме в Стамбулі.
 
Прогноз погоди обіцяє високу вірогідність дощу, чого раніше на цій трасі не бувало, а тому нас, можливо чекає щось зовсім нове.
 
Враховуючи історію виступів на цій трасі, головним фахівцем по здобуванню перемог небезпідставно можна вважати Філіпе Массу, який протягом 2006-2008 років тричі поспіль перемагав на турецькій землі. Крім нього перемоги тут святкували Кімі Ряйкконен у 2005, Дженсон Баттон у 2009 та Льюїс Хемілтон у 2010 році. Рекорд кола в гонці належить ері двигунів V10 – у 2005 році Хуан-Пабло Монтойя проїхав кільце за 1:24.770. Поки в попередні роки на болідах стояли шини Michelin та Bridgestone стартова позиція відігравала дуже важливе значення – в Стамбулі так само як і в Монако найкоротша відстань від поула до першого повороту – 120 метрів. А тому за шість попередніх років чотири рази перемагав той хто стартував першим, а ще двічі перемога діставалася гонщику, що вирушав другим. Але варто наголосити, що це було протягом 2005-2010 років коли шини поводили себе більш передбачувано. До речі, саме ця гонка може вважатися по-справжньому домашньою для сучасних шин, оскільки гоночні PZero виготовляються на заводі в Ізміті.

 
На превеликий жаль, одна з трьох найцікавіших, на мою думку, трас збудованих Германом Тільке, цього року може проводити свою останню гонку в чемпіонаті. Керівництво автодрому несе збитки і не може сплачувати суму, яку вимагає Берні Екклстоун, а місцеве населення дуже неохоче відвідує трибуни автодрому. Аншлаг на автодромі був лише на дебютній гонці у 2005 році, після чого доля туристів мало не переважає долю місцевого населення.
 
P.S. Повторення ситуації 2005 року відбулося в українському телебаченні, тоді також гонки на початку сезону не транслювалися жодним телеканалом, а дебют відбувся у травні коли Мегаспорт показав гонку в Монако. Гран-прі Туреччині показуватиме Перший Національний, але як завжди, перший млинець має бути обов’язково глевким і трансляція буде «кривою» - з відставанням на 50 хвилин. Залишається сподіватися, що в майбутньому ситуація виправиться на краще.
 
Hassassin
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Опрос
  • Оцените материал Hassassin!
    • 12.5% (7)
      1. 1 балл
    • 3.57% (2)
      2. 2 балла
    • 14.29% (8)
      3. 3 балла
    • 12.5% (7)
      4. 4 балла
    • 57.14% (32)
      5. 5 баллов
    Результаты опроса Проголосовали — 56
    В опросах могут участвовать только зарегистрированные пользователи.
    Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь.
Новости партнеров
Комментарии
    Jurij_Nazarkevich
      Jurij_Nazarkevich, 08.05.2011 16:38
    0
    полные трибуны подтвердили, что аффтар мудак...
    PivZavod
      PivZavod, 07.05.2011 23:41
    0
    Комментарий свернут. Показать
    не понятно
    Hassassin
      Hassassin, 07.05.2011 13:13
    0
    На Першому національному.
    Квала о 14-00 сьогодні,
    гонка в запису о 16-00, сама гонка почнеться о 15-00
    Catenaccio
      Catenaccio, 07.05.2011 13:10
    0
    В смысле - время.
    Catenaccio
      Catenaccio, 07.05.2011 13:09
    0
    Анонс? Зашел посмотреть во сколько гонка и квалификация по украинскому времени. Анонс гран-при все-таки. И где?
    rbIKA4
      rbIKA4, 07.05.2011 12:26
    0
    Полностью согласен!!! +100
    rbIKA4
      rbIKA4, 07.05.2011 12:26
    0
    Полностью согласен!!! +100
    Maugli
      Maugli, 07.05.2011 09:06
    0
    Не соглашусь, все-таки анон, как по мне, будет интересней после практик, можно попробовать какие-то предварительные выводы сделать, а не обойтись историей и описанием трассы.
    А так план сочинения "Анонс гран-при":
    1. Вступительное слово
    2. Технические характеристики трассы
    3. История трассы
    4. Ожидаемая погода
    Не кажется ли, что анонс из года в год при таком раскладе особо отличаться не будет???
    Тем более, что практики получились доволно веселые.
    CubiQ
      CubiQ, 07.05.2011 01:16
    0
    В Италли есть Феррари, за Германию я молчу.
    А вот если в Украине появится условный "Петров", то интерес возрастёт в разы.
    Как говорит мой дед "Не понимаю я, что вы нашли в Формуле 1. Ладно если б вы сами занимались подобным спортом или было бы за кого болеть из своих. А так, не понимаю"
    Подобная логика у большинства населения, и упрекнуть их даже не в чем
    Hassassin
      Hassassin, 07.05.2011 00:27
    0
    Матеріал про умовний матч Оболонь-Севастополь прочитає набагато більше людей (в рази) ніж матеріал про Формулу 1. Такі сучасні реалії. Це в Італії Ф1 спорт №2 після кальчьо
    Yarik911
      Yarik911, 07.05.2011 00:16
    0
    Пишите и во время футбольных баталий,это немного снижает давление вокруг футбола.
    Yarik911
      Yarik911, 07.05.2011 00:15
    0
    Очень хорошо!
    Hassassin
      Hassassin, 06.05.2011 23:48
    0
    В тижні, коли граються єврокубки або збірні з вівторка по четвер такий матеріал не викладатиметься. Принаймні найближчим часом.
    CubiQ
      CubiQ, 06.05.2011 22:48
    0
    Анонс хорош. Но выкладывать его нужно максимум четверг вечером.(это каменюка в сторону редакции).
    П.С. В случае с Монте-Карло среда, вечер.
    lost_ua
      lost_ua, 06.05.2011 22:04
    0
    Hassassin, да зачем отвечаешь? Ясно же видно,что тролль, причем толстый! Забей, анонс доставляет.
    Hassassin
      Hassassin, 06.05.2011 21:05
    0
    по пунктам - чем плох анонс?
    Jurij_Nazarkevich
      Jurij_Nazarkevich, 06.05.2011 20:56
    0
    атчод кал, аффтар тупой, как пробка, подвязывай с этим делом...
    Xandr82
      Xandr82, 06.05.2011 19:33
    0
    Спасибо огромное за анонс. Всегда с интересом читаю Ваши статьи.
    Jurij_Nazarkevich
      Jurij_Nazarkevich, 08.05.2011 16:38
    0
    полные трибуны подтвердили, что аффтар мудак...
    PivZavod
      PivZavod, 07.05.2011 23:41
    0
    Комментарий свернут. Показать
    не понятно
    Hassassin
      Hassassin, 07.05.2011 13:13
    0
    На Першому національному.
    Квала о 14-00 сьогодні,
    гонка в запису о 16-00, сама гонка почнеться о 15-00
    Catenaccio
      Catenaccio, 07.05.2011 13:10
    0
    В смысле - время.
    Catenaccio
      Catenaccio, 07.05.2011 13:09
    0
    Анонс? Зашел посмотреть во сколько гонка и квалификация по украинскому времени. Анонс гран-при все-таки. И где?
    rbIKA4
      rbIKA4, 07.05.2011 12:26
    0
    Полностью согласен!!! +100
    rbIKA4
      rbIKA4, 07.05.2011 12:26
    0
    Полностью согласен!!! +100
    Maugli
      Maugli, 07.05.2011 09:06
    0
    Не соглашусь, все-таки анон, как по мне, будет интересней после практик, можно попробовать какие-то предварительные выводы сделать, а не обойтись историей и описанием трассы.
    А так план сочинения "Анонс гран-при":
    1. Вступительное слово
    2. Технические характеристики трассы
    3. История трассы
    4. Ожидаемая погода
    Не кажется ли, что анонс из года в год при таком раскладе особо отличаться не будет???
    Тем более, что практики получились доволно веселые.
    CubiQ
      CubiQ, 07.05.2011 01:16
    0
    В Италли есть Феррари, за Германию я молчу.
    А вот если в Украине появится условный "Петров", то интерес возрастёт в разы.
    Как говорит мой дед "Не понимаю я, что вы нашли в Формуле 1. Ладно если б вы сами занимались подобным спортом или было бы за кого болеть из своих. А так, не понимаю"
    Подобная логика у большинства населения, и упрекнуть их даже не в чем
    Hassassin
      Hassassin, 07.05.2011 00:27
    0
    Матеріал про умовний матч Оболонь-Севастополь прочитає набагато більше людей (в рази) ніж матеріал про Формулу 1. Такі сучасні реалії. Це в Італії Ф1 спорт №2 після кальчьо
    Yarik911
      Yarik911, 07.05.2011 00:16
    0
    Пишите и во время футбольных баталий,это немного снижает давление вокруг футбола.
    Yarik911
      Yarik911, 07.05.2011 00:15
    0
    Очень хорошо!
    Hassassin
      Hassassin, 06.05.2011 23:48
    0
    В тижні, коли граються єврокубки або збірні з вівторка по четвер такий матеріал не викладатиметься. Принаймні найближчим часом.
    CubiQ
      CubiQ, 06.05.2011 22:48
    0
    Анонс хорош. Но выкладывать его нужно максимум четверг вечером.(это каменюка в сторону редакции).
    П.С. В случае с Монте-Карло среда, вечер.
    lost_ua
      lost_ua, 06.05.2011 22:04
    0
    Hassassin, да зачем отвечаешь? Ясно же видно,что тролль, причем толстый! Забей, анонс доставляет.
    Hassassin
      Hassassin, 06.05.2011 21:05
    0
    по пунктам - чем плох анонс?
    Jurij_Nazarkevich
      Jurij_Nazarkevich, 06.05.2011 20:56
    0
    атчод кал, аффтар тупой, как пробка, подвязывай с этим делом...
    Xandr82
      Xandr82, 06.05.2011 19:33
    0
    Спасибо огромное за анонс. Всегда с интересом читаю Ваши статьи.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности