Мирон МАРКЕВИЧ: «На створення нового Металiста потрiбен рік»

За словами тренера, Олександр Ярославський розумiє, що витраченi мiльйони запрацюють не вiдразу

Мирон МАРКЕВИЧ: «На створення нового Металiста потрiбен рік»
© Мирон Маркевич

Пiсля нечуваної активностi на трансферному ринку, де витратили майже 20 мiльйонiв доларiв, вiд харкiвського «Металiста» очiкують значно якiснiшої гри, але...

Мирон Маркевич каже, що нинi триває процес створення нової команди, тому такi результати. Про це «Експрес» i розпитав головного тренера «Металiста».

- Мироне Богдановичу, побутує думка, що нову команду слiд створювати три роки...
- Ну, це не про нас. Ми ж не з нуля її створюємо. Усе йде до того, що влiтку ще пiдсилимося, потiм усiх гравцiв слiд «обiграти» i лише опiсля ставити перед ними високi завдання. За моїми пiдрахунками, на все це потрiбен рiк. Хоча команда може вистрелити i заграти швидше. Це ж футбол, тут важко вгадати.

- Переймаєтесь тим, що «Динамо» в турнiрнiй таблицi збiльшує вiдрив вiд «Металiста»?
- У нас об'єктивнi причини. Якби в нас у кожнiй лiнiї «зламали» по одному виконавцю, це ще можна було б безболiсно пережити. Але у нас вилетiла вся захисна ланка. Вся! У такому разi важко на щось розраховувати.

- Чому однi пiвденноамериканськi футболiсти швидко адаптуються в Українi, а iншi, навiть попри величезну трансферну вартiсть, не виправдовують сподiвань?
- У них, футболiстiв, такий менталiтет, їм легше звикнути до iспанського футболу, iталiйського, французького... Також їм не пiдходять нашi погоднi умови. От ми повернулися зi зборiв в Україну, а тут ще холодно. Вони до такого не звикли.

- Однак ваш Тайсон нiби швидко адаптувався, на вiдмiну вiн Крiстальдо i Бланко?
- У нього теж були проблеми, сумував за Бразилiєю. А от, скажiмо, Фiнiньйо пограв у «Локомотивi», йому було легше. Той же Жажа був в Європi кiлька рокiв, тож i в нас швидко прижився. А тим гравцям, яких беремо напряму з Бразилiї чи Аргентини, потрiбен час.

- Олександр Ярославський не лютує, що заплатив за гравцiв шаленi грошi, а результату нема?
- Вiн чудово розумiє ситуацiю, i в нас iз ним через це не виникає непорозумiнь. Ми чекаємо, допоки хлопцi адаптуються.

- Коли ви щойно прийшли в «Металiст», футболiсти заробляли значно менше, анiж нинi. Чи змiнюють великi грошi психологiю гравцiв?
- Звичайно, змiнюють. Рокiв чотири-п'ять тому менi було легше з ними працювати, а ще простiше було за Союзу. (Усмiхається). Тодi були однаковi ставки, однаковi премiї. Тепер iнший час, i тренеровi не так просто все врегулювати. Бо мiж гравцями iснує звичайна людська заздрiсть: один заробляє бiльше, iнший - менше. Є гравець, без якого неможливо обiйтися, а є легкозамiннi. I всi цi гострi кути доводиться згладжувати.

- У цьому сезонi ви бiльше налаштовуєтесь на боротьбу за срiбнi медалi з «Динамо», чи за бронзовi - з «Днiпром»?
- Треба дивитися вперед, однозначно. П'ять очок рiзницi з киянами - це не так багато. Якщо будемо дивитися назад, то можна взагалi впасти в прiрву i пропустити вперед «Днiпро» з «Карпатами»...

- Зi своїм екс-помiчником у збiрнiй Юрiєм Калитвинцевим спiлкуєтесь?
- Нi, ми з ним не контактуємо. Приїжджав на нашу гру з «Днiпром» Семен Альтман, от iз ним поговорили, а бiльше нi з ким iз тренерського штабу збiрної не спiлкувався.

Максим КАЧУРIВСЬКИЙ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Sirius_kh
      Sirius_kh, 14.04.2011 05:45
    0
    kkpshka2011
    3-ему месту 5-й раз подряд Ты видишь чему есть стыдится? Я нет
    kkpshka2011
      kkpshka2011, 13.04.2011 00:54
    0
    а чему завидовать то?)))))3ему местув чукре после почти 100 лет выступления харьковской команде?)))))постыдились бы))))
    valenok2
      valenok2, 12.04.2011 20:40
    0
    Комментарий свернут. Показать
    kkpshka2011 — 12.04.2011 19:28
    а статья ниочем ксожалению. читая надеялся чтото интересное прочитать.одна вода)))
    ========================
    А о чем же он должен был сказать?
    Наверное о том, что он строит великую команду? Ненадо нам мол ничего - не призовых мест, ни славы, и от участия в еврокубках мы отказываемся. Ты это хотел услышать?
    valenok2
      valenok2, 12.04.2011 20:36
    0
    Комментарий свернут. Показать
    mars07 — 12.04.2011 20:22
    Эти два дерева никогда не заиграют они с одной команды что и Нанни который так и не заиграл в Динамо.
    =========================
    Сходи в церковь и поставь свечку. Чтобы заиграли.
    mars07
      mars07, 12.04.2011 20:22
    0
    Эти два дерева никогда не заиграют они с одной команды что и Нанни который так и не заиграл в Динамо.
    mars07
      mars07, 12.04.2011 20:21
    0
    Деньги потраченные на покупку Бланко и Кристольдо выброшены на ветер.
    Limb
      Limb, 12.04.2011 19:36
    0
    kkpshka2011 — 12.04.2011 19:26
    Давит, давит жабка, Вот висни виски и почувствуй разницу
    kkpshka2011
      kkpshka2011, 12.04.2011 19:28
    0
    а статья ниочем ксожалению. читая надеялся чтото интересное прочитать.одна вода)))
    kkpshka2011
      kkpshka2011, 12.04.2011 19:26
    0
    поподробнее какая из родных команд?---дважды подолье дважды кривбасс прижды волынь металлург запорожье трижды карпаты и металлист??????и кто любитель горячительного? насколько тут всю висну читал только маркевич писал почти везде что очень любит хороший виски. наверное пунктик уже)
    Limb
      Limb, 12.04.2011 19:17
    0
    valenok2 — 12.04.2011 Потому и наезжают, что завидуют МХ. Динамо растеряло многое. ШД так и не может стать грандом. Днепр вообще забыл что такое призовые места.
    Да нет, завидуют скорее, что хороший тренер предан своей команде. Только представь чехарду из физруков, апогеем которой стал мутный усатый горец с заявлениями выиграть ЛЧ.
    Или любителя "горячительного", которого меняет холенный испанец .
    valenok2
      valenok2, 12.04.2011 18:40
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Потому и наезжают, что завидуют МХ. Динамо растеряло многое. ШД так и не может стать грандом. Днепр вообще зыбыл что такое призовые места.
    Sirius_kh
      Sirius_kh, 12.04.2011 18:35
    0
    И каждый год команда всё ближе к Динамо...
    Pirog1975_07
      Pirog1975_07, 12.04.2011 18:23
    0
    Верим в комманду и Маркевича
    conquistador
      conquistador, 12.04.2011 17:49
    0
    що сказати хотів то хоть
    Qarpysha
      Qarpysha, 12.04.2011 17:29
    0
    Комментарий свернут. Показать
    conquistador
      conquistador, 12.04.2011 17:26
    0
    в ФІФА-2011
    qwerty_nor
      qwerty_nor, 12.04.2011 17:13
    0
    Вот не понимаю тех, кто кричат что надо другой тренер. Кого??? Леонардо?? Ван Галя?? Бенитеса??? Эти если и пойдут в металл то за ОЧЕНЬ большие бабки + никакой гарантии за результат. Моуриньо или Фергюсон наврядли пойдут в металлист.
    При всех недостатках мирона он оптимальный в металлисте, т.к. посмотрите сколько денег вложено в шахтер, сколько мистер уже строит команду, но до идеала еще очень далеко. А хуанде пока нихуанде с Днепром не достиг.
    hardyboy41
      hardyboy41, 12.04.2011 16:45
    0
    Выигрывали,и как видишь,не надрываемся
    Z.l.o.d.e.y
      Z.l.o.d.e.y, 12.04.2011 16:29
    0
    ==========================================================
    +100%!!!
    SergeSuper
      SergeSuper, 12.04.2011 16:09
    0
    Комментарий свернут. Показать
    И снова проснетесь.
    Sirius_kh
      Sirius_kh, 14.04.2011 05:45
    0
    kkpshka2011
    3-ему месту 5-й раз подряд Ты видишь чему есть стыдится? Я нет
    kkpshka2011
      kkpshka2011, 13.04.2011 00:54
    0
    а чему завидовать то?)))))3ему местув чукре после почти 100 лет выступления харьковской команде?)))))постыдились бы))))
    valenok2
      valenok2, 12.04.2011 20:40
    0
    Комментарий свернут. Показать
    kkpshka2011 — 12.04.2011 19:28
    а статья ниочем ксожалению. читая надеялся чтото интересное прочитать.одна вода)))
    ========================
    А о чем же он должен был сказать?
    Наверное о том, что он строит великую команду? Ненадо нам мол ничего - не призовых мест, ни славы, и от участия в еврокубках мы отказываемся. Ты это хотел услышать?
    valenok2
      valenok2, 12.04.2011 20:36
    0
    Комментарий свернут. Показать
    mars07 — 12.04.2011 20:22
    Эти два дерева никогда не заиграют они с одной команды что и Нанни который так и не заиграл в Динамо.
    =========================
    Сходи в церковь и поставь свечку. Чтобы заиграли.
    mars07
      mars07, 12.04.2011 20:22
    0
    Эти два дерева никогда не заиграют они с одной команды что и Нанни который так и не заиграл в Динамо.
    mars07
      mars07, 12.04.2011 20:21
    0
    Деньги потраченные на покупку Бланко и Кристольдо выброшены на ветер.
    Limb
      Limb, 12.04.2011 19:36
    0
    kkpshka2011 — 12.04.2011 19:26
    Давит, давит жабка, Вот висни виски и почувствуй разницу
    kkpshka2011
      kkpshka2011, 12.04.2011 19:28
    0
    а статья ниочем ксожалению. читая надеялся чтото интересное прочитать.одна вода)))
    kkpshka2011
      kkpshka2011, 12.04.2011 19:26
    0
    поподробнее какая из родных команд?---дважды подолье дважды кривбасс прижды волынь металлург запорожье трижды карпаты и металлист??????и кто любитель горячительного? насколько тут всю висну читал только маркевич писал почти везде что очень любит хороший виски. наверное пунктик уже)
    Limb
      Limb, 12.04.2011 19:17
    0
    valenok2 — 12.04.2011 Потому и наезжают, что завидуют МХ. Динамо растеряло многое. ШД так и не может стать грандом. Днепр вообще забыл что такое призовые места.
    Да нет, завидуют скорее, что хороший тренер предан своей команде. Только представь чехарду из физруков, апогеем которой стал мутный усатый горец с заявлениями выиграть ЛЧ.
    Или любителя "горячительного", которого меняет холенный испанец .
    valenok2
      valenok2, 12.04.2011 18:40
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Потому и наезжают, что завидуют МХ. Динамо растеряло многое. ШД так и не может стать грандом. Днепр вообще зыбыл что такое призовые места.
    Sirius_kh
      Sirius_kh, 12.04.2011 18:35
    0
    И каждый год команда всё ближе к Динамо...
    Pirog1975_07
      Pirog1975_07, 12.04.2011 18:23
    0
    Верим в комманду и Маркевича
    conquistador
      conquistador, 12.04.2011 17:49
    0
    що сказати хотів то хоть
    Qarpysha
      Qarpysha, 12.04.2011 17:29
    0
    Комментарий свернут. Показать
    conquistador
      conquistador, 12.04.2011 17:26
    0
    в ФІФА-2011
    qwerty_nor
      qwerty_nor, 12.04.2011 17:13
    0
    Вот не понимаю тех, кто кричат что надо другой тренер. Кого??? Леонардо?? Ван Галя?? Бенитеса??? Эти если и пойдут в металл то за ОЧЕНЬ большие бабки + никакой гарантии за результат. Моуриньо или Фергюсон наврядли пойдут в металлист.
    При всех недостатках мирона он оптимальный в металлисте, т.к. посмотрите сколько денег вложено в шахтер, сколько мистер уже строит команду, но до идеала еще очень далеко. А хуанде пока нихуанде с Днепром не достиг.
    hardyboy41
      hardyboy41, 12.04.2011 16:45
    0
    Выигрывали,и как видишь,не надрываемся
    Z.l.o.d.e.y