Столиця підготувала 6300 номерів
Новини Євро-2012
Для поселення вболівальників міська влада гарантує УЄФА виділити в Києві та в Київській області 49 304 місця в готелях, санаторіях, приватних апартаментах, гуртожитках тощо. Наразі підбиваються підсумки конкурсу на визначення туроператора, який займатиметься розміщенням уболівальників. Компанія, яка визначиться шляхом конкурсного відбору, має розробити систему «он-лайн» бронювання готелів та надаватиме майбутнім гостям міста повний комплекс послуг з організації розміщення, трансферу й туристичного супроводу, пише сайт КМДА.
Щоб розмістити цільову групу УЄФА, необхідно 7300 номерів у п'яти-, чотири- і тризіркових готелях столиці. На сьогодні укладено вже 77 угод щодо надання їм 6259 номерів для проживання.
Контрактування тренувальних баз — проект 2011-го
Завершення підготовки базових тренувальних центрів і контрактування трансферних тренувальних центрів — у плані Місцевого оргкомітету Євро-2012 в Україні на 2011 рік. Про це йдеться у звіті МОК, опублікованому на офіційному сайті ФФУ.
У Плані основних заходів на 2011 рік зазначено такі пункти: організація візитів представників команд асоціацій членів УЄФА до базових тренувальних центрів, пошук та контрактування трансферних тренувальних центрів, моніторинг будівництва/реконструкції тренувальних центрів, моніторинг відповідності тренувальних центрів вимогам УЄФА, а також співробітництво з власниками/експлуатантами тренувальних центрів щодо розробки операційних планів їхньої роботи під час фінального турніру Євро-2012.
Щодо роботи за цим напрямком у 2010-му МОК визначає такі важливі досягнення, як розробка концепції тренувальних центрів і відбір з 50 тренувальних центрів в Україні 17 базових тренувальних центрів, що відповідають високим вимогам УЄФА: чотири у Києві, по два у Донецьку, Криму та Львові, по одному в Харкові, Полтаві, Одесі, Ужгороді, Дніпропетровську, Тернополі та Запоріжжі. Видано також каталог базових тренувальних центрів, який розповсюджено серед 53 асоціацій-членів УЄФА.
Об'єкти п'яти енергокомпаній модернізують
Національна комісія регулювання електроенергетики (НКРЕ) збільшила п'ятьом енергопоставляючим компаніям обсяг інвестиційних програм на 2011 рік у рамках підготовки об'єктів електроенергетики до Євро-2012. Відповідні рішення комісія прийняла на засіданні, повідомляє УНІАН.
Згідно рішення, в інвестпрограмах обленерго збільшено т.з. перший розділ, який передбачає заходи з будівництва, реконструкції і модернізації об'єктів енергетики. Зокрема, регулятор передбачив у інвестпрограмі компанії «Київенерго» витрати на реконструкцію підстанції 110 кВ «Московська» з лінією електропередачі 110 кВ (загальна вартість складає 210,195 млн.грн.).
Окрім того, НКРЕ передбачила для компанії кошти на будівництво підстанції «Університетська» з ЛЕП 110 кВ (загальна вартість — 172,019 млн.грн.), а також реконструкцію транзитної ЛЕП 110 кВ «ТЕЦ-6 — підстанція «Лівобережна» (79,24 млн.грн.). Своїм рішенням НКРЕ вирішила збільшити інвестпрограму «Київенерго» в 2,6 разів — до 348,678 млн.грн. (з ПДВ).
Водночас, комісія вирішила збільшити інвестпрограму «Донецькобленерго» в 1,2 рази — до 233,098 млн.грн., «Львівобленерго» — в 1,8 разів — 195,872 млн. грн., «Харківобленерго» в 1,8 разів — до 203,338 млн.грн., «Сервіс-Інвест» — в 1,75 разів — до 217 млн.грн. (усе з ПДВ).
Нагадаємо, в червні НКРЕ дозволила «Київенерго», «Харківобленерго», «Донецькобленерго» і «Львівобленерго» залучити кредити для будівництва або модернізації об'єктів електроенергетики у рамках підготовки до проведення Євро-2012.
Євро-2012 та Олімпіада-2022 — «силіконова долина» Львова
Підготовка до Євро-2012, а також до заявки на проведення зимової Олімпіади 2022 року — знакові події для Львівщини, вплив яких співвідносний зі впливом силіконової долини. Про це заявив голова Львівської ОДА Михайло Цимбалюк, повідомляє Галінфо.
На думку керівника області, це та силіконова долина для Львівщини, про яку стільки говорили. Цього року активно почали будуватися об'єкти до Євро-2012. Було вкладено понад два мільярди гривень. «Сталося так, що центральні органи влади повернулися обличчям до Львівщини. За попередні роки не було таких капіталовкладень, а в наступні два роки ми очікуємо ще більших», — додав Цимбалюк.
«Цього року відбулися серйозні події на Львівщині, які в майбутньому повинні дати поштовх до нових звершень. Львівщина має унікальний шанс, бо для того, щоб подати заявку, потрібно до 2015 року створити певну інфраструктуру. З 2011 року держбюджет уже виділятиме кошти на підготовку», — сказав голова ОДА.
Голова ОДА вважає, що це саме ті знакові події, про які на Львівщині говоритимуть ще багато років, бо Євро-2012 закінчиться, а об'єкти залишаться, вони всі фінансуватимуться з бюджету.
«Ми переконані, що це дасть новий поштовх інвестиціями, і ті інноваційні технології, про які стільки говориться, будуть у нас. Бо для цього є всі передумови», — підсумував він.
Донецький вокзал модернізують
2010 року на модернізації вокзального комплексу Донецька освоєно 267 мільйонів гривень. Про це сказав начальник Донецької залізниці Микола Рогов на селекторній нараді, присвяченій підсумкам року і основним завданням перед підприємством на 2011 рік.
Як зазначив Микола Рогов, 2010 року проведено масштабні роботи з модернізації вокзального комплексу Донецька, в рамках підготовки до фінальної частини Євро-2012.
«Широким фронтом ведуться роботи з будівництва приміського вокзалу, будівництва транзитного вокзалу, торгових комплексів. Великі роботи проведено з модернізації шляхової системи, розділено пасажирський і вантажний рух. У цілому освоєно 267 мільйонів гривень», — сказав начальник Донецької залізниці.
Серед основних завдань на 2011 рік Микола Рогов виділив програму з розвитку швидкісного залізничного руху в Україні до Євро-2012. Донецькій залізниці необхідно підготувати свою інфраструктуру для швидкісної лінії, яка зв'язуватиме Львів — Київ — Харків — Донецьк. А також організувати швидкісний рух між мільйонниками в напрямку Донецьк — Харків — Дніпропетровськ — Донецьк.
Середній українець купить 6 квитків на матчі Євро-2012
Середньої зарплати в Україні вистачить на відвідини 6 матчів, включно з фіналом. Про це заявив віце-прем'єр-міністр — міністр інфраструктури України Борис Колесников у інтерв'ю журналу «Україна-2012». Відповідаючи на запитання про те, скільки можуть коштувати квитки на матчі Євро-2012, урядовець відповів: «Я не можу розкривати таємницю УЄФА. Можу лише сказати, що сьогоднішньої середньої зарплати вистачить на відвідини 6 матчів, включно з фіналом».
Віце-прем'єр підкреслив, що йдеться не про квитки VІР-категорії. Тож Борис Колесников рекомендував уболівальникам, які обговорюють тему цін на квитки на форумах в Інтернеті, не лякати один одного можливими цінами. «Це правда, що квиток на фінал чемпіонату світу в Йоганнесбурзі міг коштувати 7,5 і 10 тисяч — але мова йшла не про звичайних уболівальників. Повірте, українці зможуть на свою зарплату відвідати матчі Євро», — підкреслив Борис Колесников.
Підготовка до Євро-2012: схід і захід разом!
Народний депутат України, заступник голови парламентського Комітету з питань правосуддя Валерій Бондик вважає, що підготовка до Євро-2012 об'єднує країну. Про це повідомляє прес-служба ПР. «У підготовці Євро-2012, наприклад, немає жодної політики — схід і захід тут єдині, у них спільні цілі. Це ідея, яка до душі всім громадянам України», — зазначив він.
Валерій Бондик вважає головним завданням 2011 року — зберегти імпульс, який задано 2010 року, і зосередитися на проектах, які об'єднують країну.
«Попередні уряди тільки говорили про реформи, а нинішня влада зрушила реформи з мертвої точки, задала курс, забезпечила динаміку. А якщо є динаміка, отже, країна не перебуває в болоті, а рухається вперед. І я знаю, що напрямок її руху правильний. Позитив буде і в економічній, і в соціальній ситуації», — переконаний депутат.
1200 кілометрів нових доріг до Євро
У планах «Укравтодору» — щонайменше 1200 кілометрів нових доріг, основну роботу з будівництва яких пов'язано з підготовкою країни до проведення фінальної частини Євро-2012.
Це повідомив голова Державної служби автомобільних доріг України Володимир Демішкан під час прес-конференції.
«2011 року, ви знаєте, у нас насичена програма підготовки до Євро-2012, де ми повинні здати не менше 1200 кілометрів доріг. Це значні обсяги робіт, і вони потребують значних обсягів фінансування», — наголосив директор «Укравтодору».
Олександр ТРАВЯНКА, газета «Український футбол»
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
23 ноября состоится матч 14-го тура УПЛ
«Горожане» продолжили серию неудач