Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Чемпионат Европы
|
3070
4

Украина обогнала Польшу в промокампании к Евро-2012

На этом сделал акцент директор Евро-2012 в Польше Войцех Фолеевски

Украина обогнала Польшу в промокампании к Евро-2012
Україна обігнала Польщу у промоційному напрямку в межах підготовки країн до Євро-2012. На цьому наголосив головний операційний директор і уповноважений представник PL.2012 Войцех Фолеєвські під час ІІІ Міжнародної конференції ПресЄвро у Варшаві. Чиновник вважає, що Україна та Польща повинна працювати як одне ціле на організацію турніру. Проте кожна країна повинна показати себе для європейських гостей з якнайкращого боку.
 
Пан Фолеєвскі поставив у приклад Польщі Україну, яка розпочала активну промокампанію на європейських каналах, представивши свій рекламний ролик. «Україна встигла підготувати навіть туристичний логотип країни – соняшник, який показує життєрадісний, дружелюбний і господарський характер українців. Щодо промоції ми повинні наздоганяти Україну. Польща має орієнтуватись на Україну», - підкреслив він.
 
На переконання пана Фолеєвські, сучасні знання європейських гостей про Польщу не відповідають реаліям. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного в країнах ЄС, сусідніх державах. Німці, наприклад, вважають поляків більшою мірою релігійними, далі за характеристиками - гостинними, веселими, доброзичливими та заповзятими. Голландці назвали головною рисою поляків – пияцтво, виправдовує їх тільки те, що лише 20% мешканців цієї країни взагалі чули про Польщу як таку. Змінити їх думку важливо – адже відомо, що голландці є чисельною групою вболівальників під час єврочемпіонатів. Він підкреслив, що Польща повинна до 2012 року встигнути покращити свій образ в очах сусідів та європейських народів. «Євро стане стимулом для зміни нашого образу як життєлюбного, гостинного, творчого і мужнього народу», - підкреслив Фолеєвські.
 
Під час конференції відбулась також презентація Інформаційного центру «Україна-2012» і представлення промоційного ролику, який незабаром транслюватиметься на європейських телеканалах. Ролик, як і логотип України отримав чимало схвальних відгуків від польських експертів.
 
Дводенна конференція ПресЄвро була організована видавничою компанією «Press» і об'єднала понад 100 учасників – починаючи від організаторів турніру, державних установ, місцевих оргкомітетів Євро-2012, закінчуючи журналістами та представниками установ, відповідальних за безпеку під час масових заходів. Окрім українських та польських експертів, в конференції прийняли участь гості з Відня, Берліну та Інсбруку.
 
Леся Соловчук, Інформаційний центр «Україна-2012» з Варшави
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Трансфер или аренда. 5 футболистов, которым зимой стоит покинуть Шахтер
Футбол | 23 ноября 2024, 09:00 18
Трансфер или аренда. 5 футболистов, которым зимой стоит покинуть Шахтер

Уход в другую команду этим исполнителям нужен, прежде всего, чтобы не загубить карьеру…

Жирона – Эспаньол. Прогноз и анонс на матч чемпионата Испании
Футбол | 23 ноября 2024, 18:43 0
Жирона – Эспаньол. Прогноз и анонс на матч чемпионата Испании

Поединок состоится 23 ноября в 19:30 по Киеву

Комментарии 4
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
gigan1969
Только наши могут сами выпить, и незнакомых людей угостить оставшись на нулях!Мы самые гостиприимные(славяне),в отличии от большинства, как в песни гулять так гулять...
Syperbuk
так наши тоже думают, что в Голландии одни планокуры)
ВладимирХарьков
о нас вообще, наверно, процентов 5 знает. И думают, что проститутки и алкоголики.
CubiQ
"Голландці назвали головною рисою поляків – пияцтво, виправдовує їх тільки те, що лише 20% мешканців цієї країни взагалі чули про Польщу як таку."
Эта пять!
А почему наши такого соцопроса не провели? Тоже наверное алкашами назвали б.