Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Чемпионат Украины
|
4312
46

Игорь ДЕДЫШИН:«Нам поступило предложение от Партии регионов»

Генеральный директор «Карпат» будет баллотироваться в местные органы самоуправления

Игорь ДЕДЫШИН:«Нам поступило предложение от Партии регионов»
Уболівальники виступили проти того, що двоє керівників клубу балотуватимуться до місцевих органів влади у списках Партії регіонів.
 
Генеральний директор «Карпат» 33-річний Ігор Дедишин включений до списку «регіоналів» під другим номером до обласної ради. Він прокоментував Gazeta.ua вчинок фанів.
 
- Якою була ваша реакція на появу банеру під час матчу «Карпати» - «Металіст»?
- Абсолютно адекватна. Це право вболівальників, і ми не можемо їм цього заборонити і ніколи не заборонятимемо висловлювати свою позицію, причому незалежно від змісту їхніх звернень, чи то про події в державі, чи у команді, у клубі загалом тощо. Уболівальники не раз готували банери, висловлюючи невдоволення роботою клубу чи грою команди, поведінкою окремих гравців. У цьому не має нічого неприроднього, це відбувається в усьому демократичному світі, і ми завжди адекватно ставимося до конструктивної критики. Більше того, якщо на інших стадіонах України подібне було б неможливо, ми всіляко сприяємо, аби думка вболівальників була безперешкодно донесена до громадськості.
 
- Чому керівники «Карпат» вирішили йти на вибори до місцевих органів влади саме у списках Партії регіонів?
- Рішення йти на вибори в органи місцевого самоврядування визріло вже давно. Футбольний клуб - це доволі потужна організація, яка має значний вплив у суспільстві, тож не враховувати позицію і потреби клубу з боку місцевої влади як мінімум неправильно. Тим паче зважаючи на те, що стосунки клубу з місцевою владою ніколи не були безхмарними. Більше того, місцевій владі просто начхати на те, що робиться у клубі, начхати на проблеми клубу, яких ніколи не бракувало. Тому впливати на ситуацію, на ставлення влади до футбольного клубу можна лише за умови безпосередньої участі у процесі прийняття рішень. Чому саме з Партією регіонів? Все просто - пропозиція була лише від цієї партії. Чомусь інші політичні сили, що всіляко позиціонують себе як націонал-патріотичні, ніколи не звертали і не звертають увагу на клуб, не говорячи вже про те, щоб запросити представників «Карпат» до своїх виборчих списків у місцеві ради.
 
Останніми роками вони чітко і яскраво продемонстрували свою позицію щодо клубу. Що ж, значить нам з ними не по дорозі. Загалом же, тут справа навіть не в партії і не в політиці, зрештою, яка політика може бути у місцевих радах? Справа у принципі - ми йдемо у місцеві ради відстоювати інтереси клубу і його уболівальників, загалом спорт у регіоні. Адже ми щиро переконані, що розвиток спорту має стати одним з пріоритетних напрямків діяльності міської ради, а не залишатися бідним родичем з простягнутою рукою.
 
- Що дасть футбольному клубу “Карпати” перебування двох його керівників в органах влади?
- Ми будемо володіти інформацією, зможемо безпосередньо впливати на рішення, які будуть прийматися у стінах місцевих рад і голосно заявити про свою позицію. Сподіваюся, що зможемо в стінах місцевих рад знайти однодумців і спільно відстоювати наші позиції. Ще одна принципова річ - будучи у місцевих радах, ми ніколи не підемо на змову з ділками, що займаються дерибаном комунального майна і бюджету. Якщо ми отримаємо підтримку на виборах і отримаємо депутатські мандати, то можу запевнити всіх, в першу чергу наших уболівальників, що у жодному разі не будемо брати участь у корупційних схемах та кулуарних домовленостях, і вболівальникам клубу не доведеться за нас червоніти. Більше того, ми робитимемо усе, що в наших силах, аби нарешті покласти край цим схемам.
 
Також проблемою є те, що до місцевих рад приходять фактично одні й ті самі люди. Дуже хотів би сподіватися, що цьогоріч депутатський корпус поповнять люди нової формації, з іншим менталітетом і з іншими поглядами на місцеве господарство. І якщо саме представники «Карпат» будуть символізувати цю нову силу, я буду тільки радий.
 
- Підтвердіть, що Ви і Степан Юрчишин не маєте наміру вступати до Партії регіонів.
- Такого наміру ані в мене, ані в Степана Федоровича немає.
 
- На Вашу думку, чи може підтримка непопулярної на Львівщині партії керівниками “Карпат” негативно позначитися на інтересі вболівальників до команди?
- Для нас важливо, що Партія Регіонів підтримує «Карпати», а не навпаки. А нав’язувати вболівальникам жодних політичних поглядів чи «радити», за кого голосувати, ми ніколи собі не дозволимо. Це нижче нашої гідності. Жоден працівник клубу чи гравець команди жодним чином не буде залучений до виборчого процесу і тим паче агітаційної кампанії.
 
- Чи планується діалог між керівниками клубу та вболівальниками з приводу їхнього виступу проти Партії регіонів?
- Ми завжди відкриті для спілкування з вболівальниками на будь-які теми і з повагою ставимося до їхньої позиції та висловлювань.
 
Sport.ua, www.gazeta.ua
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 46
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
alessandro13
myroslavmail — 07.10.2010 22:53

2 alessandro13 — 07.10.2010 12:50
Тобі не зрозуміти! Це ж не твоя рідна мова А для мене, наприклад, рядове явище і нічого особистого.
_____________________________________________________
Ти, мабуть, хотiв сказати "нiчого особливого"? Тому що "особистий" означає "личный", а не "особенный", що було б тут більш доречним!
myroslavmail
2 alessandro13 — 07.10.2010 12:50
Тобі не зрозуміти! Це ж не твоя рідна мова А для мене, наприклад, рядове явище і нічого особистого.
alessandro13
Modern_1 — 07.10.2010 12:34

alessandro13
ДА Да ДА
_______________________________________________
Ага, сейчас! Особенно хорошо это заметно на субтитрах к роосийским фильмам и сериалам, когда русский текст заменяется совершенно деревянными и неадекватными украинскими конструкциями!
Modern_1
alessandro13
ДА Да ДА
alessandro13
WladWest — 06.10.2010 16:36
Не согласен, украинский - на много колоритнее и звучнее.
_________________________________________________________
Нет, нет и ещё раз - нет!
WladWest
Не согласен, украинский - на много колоритнее и звучнее.
alessandro13
WladWest — 06.10.2010 16:13

... Раньше мой ник был, до перереги - Владимир
Львов, помнишь?
___________________________________________________
Помню, конечно. Именно это меня и сбило с толку. Кстати, о раше (языке): на самом деле язык очень хороший, необычайно гибкий, с практически неограниченными возможностями, не в пример другим языкам, включая наш "родной" украинский, который местами намного деревяннее!
WladWest
Саша, вот видишь - на счёт памяти я был прав, иначе бы ты помнил мою историю и причину, по которой я вынужден общаться на раше. Да и то, что ты заглядывал ко мне в личу - лишнее тому подтверждение. Раньше мой ник был, до перереги - Владимир
Львов, помнишь?
alessandro13
WladWest — 06.10.2010 15:54
И потом, Саша, когда ты видел за пять лет, что я пишу нецензурщину.
________________________________________________________
Звиняйте, пане! Ви лише на три роки молодший за мене, вибачаюсь ще раз!
Разумеется, нецензурщину ты не пишешь - это правда. Под "матюками" я подразумеваю любые нелестные и оскорбительные комментарии в адрес России и россиян (москалей), излагаемые, тем не менее, на "великом и могучем". Вот что странно, поскольку язык - это одна из основных составляющих национального самосознания!
WladWest
И потом, Саша, когда ты видел за пять лет, что я пишу нецензурщину.
WladWest
Одного не можу зрозумiти, чому ти, матюкаючи кацапiв, пишеш на "кацапськiй" мовi? Щось тут не стикується, хлопче!
Сашок, я не "хлопче", ты меня забыл? Эх возраст, эх память!
А я помню твою историю про водителя автобуса и значок
alessandro13
WladWest — 06.10.2010 14:07
evgenman — 06.10.2010 13:31а "Малый", в понятии того времени, озночает "центральный".
Ты прав, это понятие ввели Патриархи константинопольские, но со временем, под влиянием кацапов, в это понятие стал вкладываться совсем иной смысл, принижающий.
_____________________________________________________________
Одного не можу зрозумiти, чому ти, матюкаючи кацапiв, пишеш на "кацапськiй" мовi? Щось тут не стикується, хлопче!
WladWest
А о том, что эти уродцы решили выдвигаться от пр, было обьявлено по местному радио ещё в четверг.
WladWest
evgenman — 06.10.2010 13:31а "Малый", в понятии того времени, озночает "центральный".
Ты прав, это понятие ввели Патриархи константинопольские, но со временем, под влиянием кацапов, в это понятие стал вкладываться совсем иной смысл, принижающий.
evgenman
Modern_1, прочитал вот твой комент и понял - что наши политики воспитали еще одно потеряное поколение.
Справка: Малоросия - это не оскорбительное название, а историческое. Русь это историческое название бОльшой части современой Украины, а "Малый", в понятии того времени, озночает "центральный".
myroslavmail
Це лише лишні раз свідчить що в футболі немає нічого святого! Лише гроші. Ващук переходить в Спартак, Оуен в МЮ, Фіго в Реал. Що вже казати про керівництва клубів... у них тим більше ніякої поваги до тих що люблять футбол. Могли би хоча би ТИХО всутпити і не базікати багато... Укр-Націоналістичні партії, Російсько-Савєтьські партії - там теж нічогог святого окрім грошей немає...
Я вболіваю за Карпати і це в принципі для мене нічого не поміняє. А для фантомасів (колишніх/теперішніх вболівальників ФК Львів) це якраз ЧЕРГОВИЙ шанс поміняти думку щодо Карпат...
Modern_1
Оце новина! Ніколи не думав, що таке можливо. Львів - своєрідний стержень і стримуючий фактор Даунецького всого; він уособлює баласт та пропорцію в житті України. Якщо ми цього позбудемося, то все життя будемо малоросами, хохлами і бидлом, не потрібно цього допускати. Та й наші діти будуть хитатися та виживати все життя. Сумно, навіть сил ГАНЬБА кричати немає. Хоча, враховуючи зрадницький характер хохлів (українцями не повертається язик їх назвати) це не дивно. З історії України можна навести багато таких прикладів.
Львів, тримайся не дай змоги цьому відбутися, хоча... що можуть зробити прості вболівальники, які вболівають душею? Проти них ОРДА дауцецких та місцевої мафії.
(( Сумно!
conquistador
Игорь ДЕДЫШИН:«Нам поступило предложение от Партии регионов»
......................................................
Предложение, от которого мы не смогли отказатся!))))))))))))
lytvyn1
команда презентує червоно-чорну виїзну форму,а уроди -яничарів у жопу цілують.Чмошники
alessandro13
kwp68 — 06.10.2010 10:46
I ще: Треба писати "УкраЇна, а не УкраIна"! Вивчайте рiдну мову, панове львiв'яни!