ДЕНИСОВ: «Трансляція Усик – Чісора вийшла скандальною через її формат»

Не було пояснення, чому людина купила підписку, а з неї знову хочуть грошей

Директор телеканалів Футбол 1/2/3 Олександр Денисов у програмі Денисов Time розповів деталі скандальної трансляції боксерського поєдинку між Дереком Чісорою і Олександром Усиком:

«Це питання, яке стрясало інтернет-простір. Скандальною ця трансляція вийшла через її формат. Я розповідав, що наші відносини з компанією MEGOGO охололи. Однак це бізнес-- тут думки як швидко розходяться, так і сходяться. Не думайте, що я хочу їм насолити. Просто був великий резонанс, і я хочу все роз'яснити.

Даний тип трансляції називається PPV (pay per view), іншими словами - ти платиш за перегляд. Окрема плата і викликала нарікання у багатьох. Чому в MEGOGO зробили саме так? Відповідь зрозуміла і очевидна. Я спілкувався з Володимиром Артеменком, і він мої доводи підтвердив. Вся справа в тому, що правовласник бою саме в такому вигляді продав права.

Структура таких угод виглядає наступним чином. Правовласник оплачує якусь фіксовану, базову ціну, а всі інші доходи діляться між мовником (MEGOGO) і правовласником. MEGOGO придбав саме такий тип прав на бій Чісори і Усика. Це також пояснює, чому бій не з'явився в ефірі національних ефірних каналів. Дані канали просто не можуть створити PPV, коли ви зайшли, заплатили, і у вас включилася трансляція.

Але це питання до правовласника. Ми з MEGOGO конкуренти, але не треба лити бруд. Такі правила, по-іншому ринок не працює. Вони так придбали і так показали. Точно так бій показувався і в Англії. Там ціна перегляду становила 18 фунтів. Придбали підписку близько 200 тисяч глядачів. Тобто, канал Sky Sports зібрав близько 4 мільйонів. Плюс були і спонсорські відрахування.

До слова, MEGOGO лаяли і за те, що були спонсори. Ринок слабкий, і вони хотіли максимізувати дохід від підписок і спонсорства. Напевно, потрібно порадити колегам, щоб наступного разу вони пропонували трансляцію без спонсорства, яка буде трохи дорожче, і зі спонсорством.

За моєю інформацією, на MEGOGO зібралося близько 100 тисяч підписників. Так, у них були технічні проблеми. Але це показує рівень складності трансляції спортивного контенту. Ви пам'ятаєте, що було в минулому році з Oll.tv. Зараз у нас все добре, але для MEGOGO це нова історія. Чув, у них і Ліга чемпіонів почалася досить складно. Іноді так трапляється.

Чому не треба ганьбити українські канали, MEGOGO або когось ще. Дивіться, це гроші, які заробляє агентство, що представляє інтереси боксерів. Це їхній заробіток. Не потрібно думати, що хтось на цьому спекулює. Це завжди дорого, завжди непросто і коштує дуже багато.

Але є один мінус. Напевно, MEGOGO після покупки прав такого формату потрібно було включитися в PR-площині і дати якомога більше інформації. Для багатьох все це було незрозуміло. Не було пояснення, чому людина купила підписку, а з неї знову хочуть грошей. Напевно, для цього їм не вистачило досвіду і ресурсу».

Микола Степанов Джерело: Денисов Time
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Бокс | 24 грудня 2024, 12:31 2

Франсіс хоче зустрітися з Тайсоном

Коментарі