ДЕНИСОВ: «Зарубіжних телемовників такий прикол з піратством не влаштовує»

Директор телеканалів Футбол 1/2/3 назвав витрати на трансляцію матчу УПЛ

Директор телеканалів Футбол 1/2/3 Олександр Денисов у авторській програмі Денисов TIME прокоментував чутки про те, що його канали є монополістами:

«На ринку сервісів трансляції кілька. Якщо контент дробиться, глядачам доводиться докуповувати підписки. Коли ми починали, у нас була зосереджена більша кількість прав. Ми вважали, що володіння цією «валізою» принесе нам комерційний успіх. Практика показала іншу історію: є якірні продукти, які «драйвують» підписку. А є продукти, які подають як маленьку печеньку до чашки кави. Якщо ти гурман, то ти звик їсти з печивом. Але спочатку ти замовляв хороший еспресо, а дали чи не дали печеньку - це друге питання.

На сьогоднішній день на телеканалі Футбол зосереджені Ліга чемпіонів і УПЛ, які в чистому вигляді не є ексклюзивними продуктами. Такими у нас є італійський чемпіонат, нідерландський і так далі. Цього достатньо, щоб розвивати бізнес і постаратися зробити його успішним в майбутньому. На сьогодні він з точки зору рентабельності не є таким.

На ринку існує Setanta, на якій зосереджений англійський футбол. Також є сервіс MEGOGO, який надає право подивитися Ла Лігу, Бундеслігу і так далі. Щодо УПЛ - півтора роки тому відбувся тендер. Якби ми були монополістами, значить ми якимось чином повинні були усунути конкурентів. Але ми точно не закривали спортивні редакції на інших каналах і нікому не перешкоджали брати участь в тендері. Коли ми прийшли в чергу за правами на Українську Прем'єр-лігу, виявилося, що ми не тільки перші в цій черзі, а й останні.

Причин дуже багато. У країні низький рівень боротьби з піратством. Жодного зарубіжного мовника такий «прикол» з правами не влаштує. Легше придбати закордонний провідний чемпіонат. Ти отримуєш сигнал з супутника, на стільчик сідає коментатор, працює, красива картинка. Це і всі витрати. В УПЛ ти купуєш права, а потім виявляється, що частина з них тобі не дістається, тому що в самій Прем'єр-Лізі не можуть домовитися. Також питання продакшну - це 10-12 тисяч доларів на трансляцію одного матчу.

Для нас не проблема, якщо ще хтось буде транслювати УПЛ. Нам важливо, щоб ці трансляції лягали в логіку Прем'єр-ліги. Вона наполягає, що трансляції повинні бути платними. Там прекрасно розуміють, що єдиний потужний дохід для ліги - це надходження від телеправ. Другий мовник повинен бути таким же, тоді Прем'єр-ліга буде розвиватися».

Микола Степанюк Джерело: Денисов Time
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 02 травня 2024, 06:20 7

Між Шахтарем та Динамо зберігся інтервал у 4 очки за 4 тури до фінішу

Коментарі