Мартин КАЛЛЕН: «Спонсоры Евро получат аудиторию»

Директор Евро-2012 уверен, что у спонсоров будет уникальная возможность заявить о своем бренде

Отримання маркетингових прав від УЄФА вигідне українським кампаніям і є почесною місією. Адже Євро-2012 - один з найпопулярніших і позитивніших майданчиків для розкрутки брендів. Про це в ексклюзивному коментарі Інформаційного центру «Україна-2012» заявив операційний директор турніру Мартін Каллен.
Відповідаючи на запитання центру про те, чи вигідно українським компаніям ставати спонсорами Євро-2012, Мартін Каллен відповів: «Спонсори отримають унікальні можливості для заявки про свій бренд на дуже широку аудиторію. Вони також зможуть організувати лотереї та квиткові акції для свої клієнтів, навіть проводити ділові переговори під час матчів Євро-2012. Вигоди величезні, і цим пояснюється, чому більшість наших спонсорів прагне отримати такі ж права кожного наступного Євро».
www.ukraine2012.gov.ua
Михаил Шаповалов Sport.ua
По теме:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Футбол | 03 мая 2024, 07:44 24

«Пенсионеры» вместе с Михаилом обыграли «Тоттенхэм» 2:0 в перенесенном матче АПЛ