Регулятор покарав оператора за рекламу з образом Льюїса Хемілтона

Образ гонщика вважається занадто впізнаваним і популярним серед молоді

Британський регулятор ASA залишив у силі рішення про порушення правил у зв'язку з рекламою Betway, опублікованою 4 липня 2025 року в Facebook.

У ролику використовувався образ гонщика Формули-1 Льюїса Хемілтона, що, на думку регулятора, робило рекламу привабливою для осіб молодше 18 років.

В оголошенні був показаний чоловік у червоному комбінезоні з написом Hamilton на спині, що, як вважала ASA, дозволяло однозначно ідентифікувати спортсмена, незважаючи на те, що його обличчя не показували.

ASA зазначила, що Хемілтон - відома публічна особа з мільйонами підписників, серед яких значна частина неповнолітніх, а також популярний приклад для молоді. Це автоматично відносить його до категорії підвищеного ризику з точки зору привабливості для дітей.

На підставі всіх факторів ASA вирішила, що реклама була безвідповідальною і порушувала правила.

Франція закріплює постійну роботу гральних клубів у Парижі

Олександр Грінник Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 25 грудня 2025, 04:18 0

Нганну поставив на Камерун