«Spodek став замалим». Віцепрезидент ESL про переїзд IEM до Кракова

Carmac розповів, чому турнір змінює локацію і як зберігатимуть традиції

Віцепрезидент з розвитку продукту ESL FACEIT Group Міхал «Carmac» Бліхарц у розмові з польським порталом XYZ підтвердив - Intel Extreme Masters, найпрестижніший кіберспортивний турнір у Польщі, змінює локацію на довгий період. Після 13 років у Катовіце змагання будуть проводитись у Tauron Arena Kraków.

Більше новин кіберспорту читайте у Telegram-каналі Кіберспорт на Sport.ua

Причину переїзду він пояснив зростанням масштабу події та постійним збільшенням кількості глядачів:

«Ми сильно виросли, і Spodek став для нас замалим. Щороку кількість глядачів збільшується, квитки розлітаються за лічені хвилини. Ми повинні були розширюватися», - розповів Carmac.

Бліхарц порівняв IEM із Вімблдоном у світі Counter-Strike, підкреслюючи його статус найстарішого і одного з найпрестижніших турнірів у кіберспорті:

«Це як Wimbledon у тенісі. Наш турнір - найстаріший у галузі, і до нас приїжджають найкращі гравці світу, щоб боротися за великі гроші».

На підтвердження статусу події він навів і розмір призового фонду:

«На першому турнірі в Катовіце ми мали 50 тисяч доларів. Сьогодні - 1,25 мільйона. І все це на одну гру», - зазначив він.

Пояснюючи вибір нового міста, Carmac наголосив, що переїзд - не лише логістичне, а й стратегічне рішення:

«У 2019 році ми провели дослідження - економічний ефект від IEM для Катовіце склав 12 мільйонів євро. Ми хотіли залишитися в регіоні, а Краків дав нам вигідну пропозицію. До того ж, там поруч наш офіс і студія».

Попри зміну локації, турнір збереже знайомі фанатам елементи та атмосферу. Бліхарц наголосив, що організатори перенесуть ключові візуальні елементи до нової арени:

«У Катовіце гравці виходили на сцену по сходах, на яких були імена всіх переможців. Ми перенесемо ці деталі в Краків. Хочемо, щоб це все ще був той самий IEM, до якого звикли фанати».

За словами Carmac'а, за останні роки популярність турніру сягнула небачених висот:

«Цьогоріч фінал IEM одночасно дивилося 1,3 мільйона глядачів по всьому світу. Загальний час перегляду перевищив 30 мільйонів годин».

Бліхарц розповів, що змінилося і ставлення до кіберспорту з боку рекламодавців:

«Коли я прийшов до ESL у 2009-му, з нами працювали лише виробники комп'ютерних аксесуарів. Тепер ми маємо партнерів з абсолютно різних галузей: DHL, Mercedes, Monster Energy. Вони розуміють, що через кіберспорт можна достукатися до молоді, яка не дивиться телевізор і ігнорує класичну рекламу».

Максим Черніцин Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 04 грудня 2025, 17:55 1

Богдан Редушко дебютував за першу команду у матчі проти «Полтави»