Комісія Великої Британії оновлює підхід до вивчення гравців

Регулятор уклав угоди з експертами для вивчення поведінки та ризиків

Комісія з азартних ігор Великобританії (UKGC) перезапустила свою програму Consumer Voice, уклавши дворічні контракти з чотирма дослідницькими фірмами - Yonder Consulting, Behavioural Insights Team (BIT), Humankind Research і Savanta. Мета - отримати глибше розуміння поведінки споживачів, включно з уразливими і маловивченими групами.

Цей крок став відповіддю на критику флагманського дослідження Gambling Survey for Great Britain (GSGB), яке, на думку британського статистичного регулятора OSR, може завищувати масштаби участі в азартних іграх.

UKGC підкреслює, що нова модель дає змогу швидко реагувати на ризики та перевіряти політичні ініціативи. У 2024 році в дослідженнях програми вже брало участь понад 10 000 осіб.

Суд Кюрасао підтримав право журналістки критикувати гральну модель острова

Олександр Грінник Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 28 грудня 2025, 08:53 27

Симороз – про ексгравця «Динамо»