Мерседес пояснили технічні збої Рассела під час Гран-прі Бахрейну

Бос команди Тото Вольфф дав відповідь на запитання

Керівник Мерседес Тото Вольфф розкрив деталі технічних несправностей, з якими Джордж Рассел зіткнувся під час Гран-прі Бахрейну, що вплинуло на його виступ і викликало інтерес стюардів FIA.

Після фінішу британського пілота на подіумі стало відомо, що Рассел випадково активував DRS за межами дозволеної зони, що стало результатом низки електронних збоїв у його машині W16. Незважаючи на це, він зміг утримати конкурентний темп, а FIA не вжила жодних санкцій проти пілота.

Гальмування за допомогою проводів раптово відмовило, і знадобився деякий час, щоб знайти налаштування для перезавантаження системи. Але ми впоралися, і Джорджу вдалося керувати машиною, залишаючись у боротьбі з Норрісом. Це було неймовірне пілотування, - заявив Вольфф.

За словами керівника Мерседеса, Расселу доводилося пристосовуватися до змін у поведінці боліда в реальному часі, зокрема до збоїв у роботі гальм, які працювали нестабільно:

Це схоже на водіння звичайної машини без підсилювача гальм. Уявіть собі - в одному повороті гальма є, а в наступному - вже ні. Це потребує великої майстерності.

Крім гальм, у боліді також були проблеми з приладовою панеллю, GPS і DRS. За словами Вольффа, команда навіть побоювалась повної втрати зв'язку з системами управління:

Ми не бачили всі дані, які мали б бути, і боялися втратити доступ до панелі, а отже - і до налаштувань. Але Джордж зосередився, не допустив помилок і довів справу до фінішу.

Щодо інциденту з DRS, FIA заявила, що причина відкриття системи поза зоною полягала в порушенні синхронізації між автоматизованою системою DRS та болідом через збої з боку стороннього постачальника. Це дозволило команді перевести систему в ручний режим, що передбачено статтею 22.1 h) спортивного регламенту.

Раніше ми вже стикалися з подібним у 2018 році. Такі ситуації не завжди призводили до покарань. У цьому випадку відкриття DRS не дало пілоту жодної переваги, - додав Вольфф.

У фінальному звіті FIA також зазначено, що пілот діяв відповідно до інструкцій інженерів і використовував допоміжну кнопку в кокпіті, яка одночасно є резервною радіокнопкою та елементом ручної активації DRS.

Олександр Ляшецький Джерело: Motorsport
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Інші види | 05 грудня 2025, 22:23 4

Збірна України без гри вийшла до чвертьфіналу чемпіонату світу