У Бразилії загострюється суперечка про рекламу азартних ігор
Обговорюються нові законопроєкти, які можуть посилити контроль над маркетингом
- 13 квітня 2025, 13:42
- |
- 24 квітня 2025, 01:11
- 70
- 0
Бразильська спортивна комісія (CEsp) висловила стурбованість поточними обмеженнями на рекламу азартних ігор, обговоривши два законопроєкти, які можуть ще більше посилити маркетинг у цій сфері.
Законопроєкти PL 2,985/2023 і PL 3,405/2023 пропонують заборону на рекламу азартних ігор на всіх платформах і участь знаменитостей, а також рекламування гральних брендів спортивними командами.
Сенатор Карлос Портіньо, автор одного із законопроєктів, заявив, що чинні правила неефективні в боротьбі з «хижацькою рекламою», особливо на дітей.
Водночас, закони, запроваджені Секретаріатом з призів і ставок (SPA), встановлюють вимоги до реклами, включно із забороною на залучення неповнолітніх і вимогою про попередження для гравців.
Однак представники індустрії, як-от генеральний директор SuperBet Brazil Александре Фонсека, вважають, що важливішою проблемою є нелегальний ринок, у якому працюють тисячі сайтів, залучаючи неповнолітніх.
Юридичний директор Національної асоціації ігор і лотерей П'єтро Кардіа Лоренцоні попередив, що посилення обмежень може призвести до ще більшого зростання нелегальних ставок, як це сталося в Італії.
Велика Британія стикається зі зростанням чорного ринку азартних ігор