ФІА підозрює Макларен у порушенні тестів на гнучкість антикрила

Команда змушена була внести зміни після перевірки

Напередодні Гран-прі Китаю ФІА оголосила про посилення випробувань на гнучкість задніх крил. У Шанхаї розмір отвору заднього крила має бути меншим за 0,5 мм, з допустимим відхиленням в 0.25 мм через терміновість змін.

Важливою зміною є те, що на Гран-прі Японії наступного вікенду цей допуск буде скасований. Це суттєве коригування порівняно з 2-міліметровим отвором, дозволеним на Гран-прі Австралії, коли багато хто звернув увагу на Макларен.

Зміни в правилах були введені ФІА, щоб протидіяти ефекту «міні-ДРС», який, за даними, використали деякі команди під час Гран-прі Австралії. Макларен опинився під пильним наглядом після кадрів з бортових камер, але команда заперечила в Шанхаї, що їй потрібно було вносити зміни в заднє крило для того, щоб пройти більш суворі випробування.

Однак, згідно зі звітом The Race, стало відомо, що Макларен дійсно внесла зміни в своє заднє крило. Водночас ФІА дійсно підозрює, що Макларен не зміг би пройти тест заднього антикрила в Австралії, якби діяли нові правила.

Директор ФІА з одномісних автомобілів Ніколас Томбазіс повідомив обраним ЗМІ у Китаї, що «чотири або п'ять команд вжили заходів» для відповідності новим вимогам.

Згідно з повідомленнями, Макларен, ймовірно, посилив налаштування заднього крила, що могло призвести до втрати максимальної швидкості. Це може пояснити, чому перевага команди з Вокінга була меншою, ніж очікувалося.

Олександр Ляшецький Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 04 грудня 2025, 08:41 0

Олексій Бєлік пояснив, чому Мірча Луческу вирішив очолити київське Динамо