Знову міні ДРС. Формула-1 ще більше посилює контроль
Жорсткіші тести для задніх крил уже в Китаї
- 17 березня 2025, 18:00
- |
- 17 березня 2025, 18:07
- 1001
- 0
ФІА продовжує посилювати контроль над аеродинамікою болідів Формули-1, зокрема щодо гнучкості задніх крил. Після проведення випробувань на Гран-прі Австралії, де всі 10 команд відповідали чинним нормам, керівний орган автоспорту анонсував подальше посилення регламенту.
Нові обмеження та технічна директива
За підсумками аналізу відеозаписів та перевірок у Мельбурні ФІА дійшла висновку, що зимових змін недостатньо для усунення так званого ефекту «міні-ДРС». У зв'язку з цим вводяться жорсткіші обмеження на відхилення заднього крила:
- Гран-прі Китаю (19-21 квітня): Поточний допуск у 2 мм зменшено до 0,5 мм. Через короткий термін сповіщення для команд дозволено тимчасовий допуск у 0,25 мм.
- Гран-прі Японії (5 травня): Жодних додаткових допусків, остаточне введення ліміту в 0,5 мм.
Згідно з оновленою статтею 3.15.17 Технічного регламенту, при навантаженні в 75 кг на будь-який кінець основної площини заднього крила щілина між основною площиною та закрилком не повинна змінюватися більше ніж на 0,5 мм.