Бразильці підтримують рекламу букмекерів у спорті
72% респондентів роблять ставки заради фінансової вигоди
- 04 березня 2025, 19:32
- |
- 24 квітня 2025, 01:17
- 63
- 0
Опитування Agência Virta та Instituto QualiBest серед 824 бразильців показало, що 40% позитивно ставляться до реклами букмекерських контор у спорті, а 30% не бачать у ній загрози. Основними джерелами інформації залишаються соцмережі (55%) і реклама в інтернеті (31%).
Улюблені платформи бетторів - Betano (40%), Bet365 (33%) і Esporte da Sorte (21%). Головна причина для ставок - фінансова вигода (72%), але менше половини (42%) роблять це заради розваги.
IBJR у листопаді запустив кампанію «Pra Jogar Tem Que Ter Regra», що закликає до відповідального беттінгу та створення безпечної екосистеми на бразильському ринку.
Уряд Квінсленда переглядає фінансування індустрії перегонів