Історичний момент у покері: GGPoker придбав WSOP за пів мільярда доларів
Головна серія світу змінила власника вперше за 20 років
- 31 жовтня 2024, 10:05
- |
- 561
- 0
Caesars Entertainment офіційно завершила продаж прав на інтелектуальну власність бренду World Series of Poker (WSOP) компанії NSUS у понеділок. Угода на суму $500 мільйонів, про яку було оголошено у серпні, тепер закрита.
За умовами угоди, Caesars отримає $250 мільйонів готівкою та боргове зобов'язання на $250 мільйонів із терміном погашення через п'ять років після закриття угоди. NSUS, материнська компанія GGPoker, планує використовувати бренд WSOP для розширення живих та онлайн-турнірів у всьому світі.
«Ми використовуватимемо передові технології GGPoker та наш досвід у галузі, щоб створити захопливе майбутнє WSOP, забезпечуючи гравцям покращений, безпечний та зручний покерний досвід», - заявив генеральний директор NSUS Майкл Кім під час первинного оголошення. «NSUS має намір розширити присутність WSOP у всьому світі, позиціонуючи його як лідера у розвитку покеру».
Деталі закриття угоди
Гравці, які звикли щороку брати участь у живих серіях WSOP, навряд чи помітять значні зміни. За умовами угоди, Caesars збереже право на проведення флагманської живої серії турнірів у своїх казино в Лас-Вегасі протягом наступних 20 років.
Компанія також отримує ліцензію від NSUS для продовження онлайн-бізнесу під брендом WSOP у Неваді, Нью-Джерсі, Мічигані та Пенсильванії в осяжному майбутньому. Однак Caesars буде обмежена у проведенні онлайн-покерних операцій на реальні гроші на певний період, з деякими винятками.
Окрім того, покерні зали Caesars продовжать використовувати брендинг WSOP, а заклади компанії збережуть пріоритетні права на проведення живих турнірів серії WSOP Circuit.
У понеділок також повідомили, що декілька давніх керівників WSOP перейдуть на ключові позиції у NSUS. Старший віцепрезидент і виконавчий директор WSOP Тай Стюарт тепер займатиме посаду генерального директора новоствореної дочірньої компанії.
Грегорі Шошон, який раніше був операційним директором WSOP і віцепрезидентом, залишиться на своїй посаді операційного директора в новій організації. Екс-контент-менеджер та медіа-координатор WSOP Ерік Ейдиссен також приєднається як менеджер із комунікацій.
«Маючи понад 30-річний досвід управління брендом WSOP, ці співробітники очолять наступну фазу зростання та інтеграції під новим керівництвом», - відзначили NSUS і Caesars, оголошуючи про завершення угоди.