Гран-прі Китаю. Хемілтон знову попереду, чому «не їде» Феррарі
Підсумки третього етапу сезону Формули-1 в Китаї
- 15 квітня 2019, 14:00
- |
- 15 квітня 2019, 23:19
- 8216
- 0
Мерседес домінує. Але не без везіння
Парадокс старту цього сезону. Мерседес абсолютно не виглядав фаворитом у всіх трьох перших гран-прі, проте пілотам команди вдалося зайняти 1-2 місця в Австралії, Бахрейні та Китаї. І якщо на Гран-прі Бахрейну Мерседесу відверто пощастило, то на трасі в Шанхаї Льюїс Хемілтон і Валттері Боттас взагалі не зазнали опору з боку Феррарі, оформивши третій дубль поспіль.
При цьому Хемілтон, мабуть, як і обіцяв, дійсно попрацював над своїми стартами і після двох поразок (в Австралії та Бахрейні Боттас на старті випереджав напарника) зумів відповісти фіну своїм відмінним стартом. Це і визначило переможця, а також нового лідера загального заліку.
Хемілтон на 6 очок випереджає Боттаса, а обидва гонщики Мерседеса мають комфортну перевагу над Максом Ферстаппеном і парою з Феррарі.
Що з Феррарі?
Схоже, цього не знають і в самій команді. Та й конкуренти з Мерседеса закликають не розслаблятися і не думати, що вже все закінчено. Феррарі не може знайти якісь стабільні налаштування боліда: машина їде швидше за всіх і не дає конкурентам шансів, як це було в Бахрейні, то немов знаходиться в нижчій від Мерседеса лізі, як в Австралії та Китаї. При цьому всі відзначають потужність двигуна Скудерії.
Бос Ред Булла Крістіан Хорнер зазначив, що топ-швидкість Феррарі - це «золотий стандарт» Формули-1. Але, наприклад, Себастьян Феттель назвав Мерседес «надзвичайно швидким» болідом в поворотах. У Феррарі помилилися з розробкою шасі? З аеродинамікою? Багато питань, але старт чемпіонату залишає від Скудерії тільки негативні враження.
І якщо червоні машини будуть і далі так відставати від головного конкурента, то вся командна тактика, всі питання пріоритетів Феттель - Леклер втратять будь-який сенс. Після чудових тестів і високих передсезонних очікувань два третіх місця в трьох гонках - цього недостатньо.
У Феррарі дійсно є перевага в чистій швидкості? Тоді траса в Баку, де пройде наступний етап, якомога краще підходить, щоб це довести.
Ферстаппен і Гаслі не дивують
Макс Ферстаппен не дивує в тому плані, що показує свої лідерські якості і веде команду за собою. Стабільна їзда і проблеми Феррарі поки дають йому можливість утримуватися в топ-3 загального заліку і постійно претендувати на подіум. Молодий пілот поки не робить помилок, які були характерні для нього ще в минулому році, і показує себе сформованим і готовим гонщиком. Після переходу Ріккардо до Рено голландцеві потрібно самому вести Ред Булл за собою, і поки Ферстаппен справляється.
П'єр Гаслі очікувано відстає. Звичайно, пілотові ще потрібно звикнути до нової обстановки і нового боліду, але вже видно, що француз не буде конкурентом для Ферстаппена. Добре це чи погано для Ред Булла? З одного боку, Ріккардо напевно міг би принести більше очок в Кубок конструкторів, а з іншого - тепер в всередині команди не буде конфліктів через статус першого номера.
Керівництво визнає, що болід все ще не дотягує до рівня Мерседеса і Феррарі, тому про чемпіонську боротьбу, напевно, говорити не варто. А третє місце в Кубку конструкторів у Биків все одно ніхто не відбере.
Загальний залік
Мерседес трьома дублями виграв 3 гонки, тому в загальному заліку перші два місця залишаються за пілотами німецької команди. З вершини Валттері Боттаса потіснив Льюїс Хемілтон, який має перевагу в 6 очок. У топ-3 все ще тримається Макс Ферстаппен, а топ-5 замикають Себастьян Феттель і Шарль Леклер.
У Кубку конструкторів у Мерседеса ще більш переконлива перевага: 130 очок проти 73-х у Феррарі. Ред Булл набагато ближче до Скудерії, ніж вона до лідера, і італійській команді терміново потрібно відповідати Мерседесу.
Що далі
Через два тижні відбудеться Гран-прі Азербайджану.