Україна – Греція. Продаж квитків
Квитки на відбірний матч ЧС-2010 Україна - Греція - в Інтернеті!
- 31 октября 2009, 11:30
- |
- 15543
- 46
Федерація футболу України та ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» постійно працюють над удосконаленням і сприяють розширенню можливостей системи продажу квитків із метою вдоволення потреб найвибагливіших уболівальників. Особливо актуальним це питання стає напередодні проведення в Україні матчів фінального турніру Євро-2012.
Створення такої послуги, як продаж квитків через Інтернет − це, перш за все, прояв турботи і максимальне задоволення потреб споживача. Електронна система продажу квитків виключає фальсифікацію, ажіотаж, спекуляцію, а, навпаки, сприяє комфортній, виваженій купівлі квитка (з можливістю визначення найбільш прийнятних умов розташування місця, форми оплати та доставки квитка).
Вік вболівальників, які відвідують матчі, − приблизно 16 − 60 років. Споживачі у віці від 16 до 36 років − це покоління, яке виросло в епоху сучасних технологій, для яких користування Інтернет і кредитною карткою − вже звичні речі. Працездатне покоління українців має на роботі і вдома цілодобовий доступ до Інтернету. Це означає, що молодому поколінню легше зайти в Інтернет і замовити квиток, ніж іти в каси.
Отже, з 30 жовтня 2009 року буде відкрито можливість бронювання та купівлі квитків на відбірний матч ЧС-2010 між національними збірними України та Греції на сайті www.ufi.com.ua.
1. Колективні заявки (більше 4-х квитків)
Колективні заявки приймаються за телефоном 044 521 0523.
Прийом заявок до 8 листопада 2009 р. Заявки розглядаються протягом 2-х днів.
Заявка на придбання квитків повинна бути оформлена на бланку підприємства з печаткою та підписом уповноваженої особи, необхідно також вказати відповідальну особу та контактний номер телефону, та направити копії свідоцтв про державну реєстрацію підприємства та платника податку. Заявка без номеру телефону, контактної особи та копій свідоцтв розглядатися не буде.
У разі позитивного рішення буде виставлений рахунок на оплату. Якщо протягом 2-х днів рахунок не буде оплачений, бронювання квитків знімається і заявка анулюється.
Отримати квитки можна в ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» (м.Київ, пров. Лабораторний, 7-А, каб. 304) з 5 по 17 листопада 2009 р. з 9:30 до 18:00 маючи при собі довіреність, оригінал заявки та копії свідоцтв.
Якщо будуть помічені випадки перепродажу квитків, підприємство потрапляє в чорний список, і його заявки більше не будуть розглядатися.
2. Продаж через Інтернет
Обов'язкова реєстрація на сайті. Купівля на один паспорт не більше 4-х квитків. Оплата згідно рахунку. Після отримання платежу на рахунок ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» квитки можна буде забрати в касі стадіону в день матчу. Для цього необхідно мати при собі оригінал паспорта та підтвердження про оплату.
Якщо будуть помічені випадки перепродажу квитків, особа потрапляє в чорний список, і не буде мати можливості купувати квитки в майбутньому.
3. Продаж через каси
Першочергове право придбання квитків буде надано 17.900 власникам абонементів стадіону «Донбас Арена». Решта квитків надійде в каси стадіону. Каси працюють з 9:00 до 20:00 без перерви та вихідних.
4. Цінова політика та додаткові послуги
Вартість квитків встановлено від 200 до 800 грн., в залежності від сектору стадіону. Детальніше Ви можете ознайомитись натиснувши тут. Також, якщо ви бажаєте отримати більше від перегляду даного поєдинку, у Вас є можливість скористатися додатковими послугами, з якими є можливість ознайомитись у даній презентації (відкривати за допомогою PowerPiont)
* * *
Довідка. Ексклюзивний комерційний агент ФФУ − ЗАТ «Україна Футбол Інтернешнл» розпочав свою діяльність на ринку спортивного маркетингу 15 років тому. Спочатку компанія опікувалася справами, не зовсім властивими для комерційного агента, а саме − організацією тренувальних зборів, транспортуванням і розселенням команд, придбанням прав на трансляції футбольних подій для вітчизняних телеканалів. Наразі ж ситуація змінилася докорінно: телетрансляції матчів з'являються на загальнонаціональних та спеціалізованих ТБ-каналах регулярно. Отже, на часі − взаємодія та спонсорські проекти за участю великих вітчизняних і міжнародних компаній, розвиток і вдосконалення спортивного маркетингу в Україні, активне використання сучасних технологій. Черговим прикладом можна вважати впровадження нової − електронної − системи продажу квитків, яка успішно функціонує в багатьох країнах футбольного світу.
Sport.ua