НСТУ заробила 2 мільйони гривень на рекламі під час Олімпіади-2018

Незважаючи на це, компанія недофінансована на 50%

Член правління ПАТ «НСТУ» Олександра Кольцова розповіла про те, скільки коштів від реклами було отримано під час висвітлення XXIII Олімпійських та XII Паралімпійських зимових ігор суспільним мовником.

- Це правда, що олімпійську студію ви створили на зекономлені від «Євробачення-2017» кошти?
- Так, мав місце перерозподіл коштів із фінансування проекту «Євробачення» - 128 мільйонів гривень, і ці кошти пішли на фінансування олімпійського проекту.

- Чи вистачило коштів, виділених на висвітлення Зимових Олімпійських ігор?
- Так. Але у 2019 році на Суспільне чекають платежі за літні ігри. Наразі ми недофінансовані на 50% , що ставить компанію в умови виживання. Наявність незалежного суспільного мовника є «гігієнічним мінімумом» для демократичної держави, сподіваємося, влада зможе усвідомити це та профінансує НСТУ в повному обсязі, як це й передбачено законом. Висвітлити Літню Олімпіаду буде неможливо без належного фінансування Суспільного. До того ж саме Суспільний мовник дуже зацікавлений у розвитку спорту в країні та є головним партнером українських федерацій.

- Скільки коштів компанія отримала від реклами під час Ігор?
- 1 млн 585 тис. 499,42 грн - за Зимові Олімпійські ігри; 441 тис. 493,00 грн - за Паралімпійські ігри.

Михаил Шаповалов Источник
По теме:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Бокс | 22 мая 2024, 13:59 2

Крис Алгиери объяснил, почему британцу нужно выходить на реванш