У Мерседес розкрили, як вплинув на команду перехід Хемілтона у Феррарі
Ендрю Шовлін розповів, як відхід Льюїса Хемілтона вплинув на розвиток боліда
- 28 грудня 2025, 20:40
- |
- 28 грудня 2025, 21:13
- 266
- 0
Директор із трекової інженерії Мерседес Ендрю Шовлін прокоментував вплив на розвиток боліда через рік після відходу Льюїса Хемілтона.
Хемілтон та Мерседес утворили найуспішніше партнерство в історії Ф1, здобувши шість титулів пілота та вісім Кубків конструкторів між 2014 і 2021 роками.
Однак наприкінці 2024 року британець обрав перехід у Феррарі, який у 2025-му виявився невдалим: Хемілтону не вдалося піднятися на подіум жодного Гран-прі.
Місце 40-річного чемпіона зайняв Кімі Антонеллі, який показав значний прогрес поруч із досвідченим Джорджем Расселлом.
Зі своїм відходом Хемілтон залишив роль лідера команди Расселлу. Завдяки цьому Антонеллі міг адаптуватися до Ф1 без тиску, пов'язаного з відповідальністю за зворотний зв'язок щодо боліда, хоча Шовлін підкреслив, що його комунікація про машину була на високому рівні.
«Чесно кажучи, з Джорджем усе добре. Головне, що ми не розвиваємо машину виключно на основі того, що говорить пілот», - зазначив Шовлін.
«Більшість роботи йде від симуляцій: ми шукаємо притискну силу, баланс машини, зменшуємо аеродинамічний опір та налаштовуємо підвіску, щоб болід потрапляв у кращий аеродинамічний вікно.
«Тому більшість рішень не базується на тому, що пілот каже: «Мені потрібне це», а ми поспішаємо шукати рішення. Але дуже корисно мати стабільного пілота, як Джордж. Він знає ці машини в межах цього регламенту, тож ми ніколи не хвилювалися про втрату курсу в розвитку боліда».
«Кімі також чудово описує поведінку боліда, тож у цьому плані проблем не було. Основне - ми мали феноменальну співпрацю з Льюїсом і багато успіху, а потім він вирішив спробувати новий виклик у Феррарі».
«Ми завжди дивилися на Кімі як на майбутнє команди, і рік навчання був неминучий. Ми повністю це прийняли, і в цілому, я думаю, усе пройшло добре».