Норріс і титул Формули-1, магія Ферстаппена і топовий Антонеллі
Класний етап у Бразилії приніс багато цікавих подій, у тому числі +24 для Ландо
- 11 листопада 2025, 12:25
- |
- 11 листопада 2025, 16:11
- 2187
- 1
Гонка Формули-1 у Бразилії знову підтвердила, що траса Інтерлагос залишається однією з найцікавіших у календарі чемпіонату.
Ландо Норріс йде до титулу, Макс Ферстаппен проривається, а Оскар Піастрі знову помиляється.
Веселий спринт і топовий Антонеллі
Спринтерські перегони у Бразилії знову довели, що спринти є цікавою прикрасою вікенду, особливо на такій трасі і в таку погоду. Ландо Норріс блискуче виконав своє завдання, вигравши і поул, і саму гонку, показавши клас у мокрих умовах. А ось Оскар Піастрі знову припустився помилки, підковзнувся на поребрику і вилетів у бар'єри. Продовжуємо дивуватися різкому спаду форми австралійця і не знаємо, чим він викликаний.
Окремо варто відзначити Андреа Кімі Антонеллі. Молодий пілот Мерседеса не лише фінішував другим, створюючи тиск на Норріса, а і уникнув помилок на мокрій трасі. Цікаво, що по радіо Антонеллі передав команді, мовляв, Ландо наїхав на поребрик, розлив воду по трасі і саме на неї наїхав Піастрі. А ось Антонеллі встиг це помітити і об'їхав калюжу, показавши, що вже в такому віці здатний демонструвати майстерність на мокрій трасі.
Не менш якісною для гонщика Мерседеса видалася гонка. Спочатку Андреа Кімі зберіг другу позицію на старті, потім пережив контакт з болідом Оскара Піастрі, а наприкінці ще і видав чудовий захист проти Макса Ферстаппена. Антонеллі тільки отримав підтвердження контракту на сезон-2026 і одразу показав свою перспективу, завоювавши другий подіум у сезоні.
Крім того, 19-річний пілот за підсумками всього вікенду переграв досвідченого напарника Джорджа Расселла - був вищим в обох кваліфікаціях, спринті і гонці.
Ферстаппен знову показав суперклас, але боротьба за титул закінчена
Навряд хтось очікував, що Макс Ферстаппен знову зможе повторити свою магію на автодромі Інтерлагос. Рік тому пілот Ред Булла виграв, стартуючи 17-м, а тепер він мав добиватися результату при старті з піт-лейн. Враховуючи великі проблеми з болідом у суботу, сам 4-разовий чемпіон не допускав думок про камбек, проте команда вирішила змінити налаштування машини та відправила гонщика починати з піт-лейн, що принесло успіх.
Машина ожила, а Ферстаппен знову отримав можливість показати клас. Навіть три піт-стопи не завадили Максу до фінішу претендувати на друге місце. Хоча, можливо, завадили. Третя зупинка з переходом на софт дозволила Ландо Норрісу вийти в лідери, але залишаються питання, чи міг би Ферстаппен залишитися на трасі та втримати Ландо та інших гонщиків позаду? Довіряємо Ред Буллу - там, напевно, все прорахували і вибрали найкращий варіант.
Що стосується шансів на титул, то Макс тепер відстає від Норріса на 49 очок за три гран-прі до кінця. Занадто багато, хоча Піастрі ще дістати можна.
І все-таки це була красива історія. Ще влітку ніхто не вірив у шанси Ферстаппена, а восени нідерландець несподівано став претендентом на п'ятий титул поспіль і повторення рекорду Міхаеля Шумахера. Ферстаппен перемогами в Монці, Баку та США явно додав тривожності гонщикам Макларена, але на цей момент Бики все не можуть змагатися з чемпіонським болідом на всіх трасах.
Незважаючи на очевидну втрату шансів на чемпіонство, Макс все ще може і, швидше за все, впливатиме на боротьбу Норріса і Піастрі, намагаючись завойовувати максимальні очки в останніх трьох гонках.
Норріс йде у відрив, провал Феррарі
Знову впевнений етап Норріса і помилки Піастрі, що призводить до відриву Ландо від напарника вже у 24 очки. Це вже дуже багато, навіть з урахуванням того, що залишився один спринтерський етап і три повноцінні гонки. А якщо брати до уваги форму Піастрі, то доля чемпіонства повністю в руках британського гонщика.
Досить цікава ситуація у Кубку конструкторів. Мерседес закріпився на другій позиції, а на третє місце вискочив Ред Булл, який відправив Феррарі на четверту позицію. При цьому Мерседес випереджає Биків на 32 очки, а Феррарі - на 36 пунктів. Скудерія може провально закінчити епоху нинішнього технічного регламенту.