Британський регулятор покарав оператора за рекламу з участю Челсі

Атрибутику клубу визнали безвідповідальним маркетингом азартних ігор

Управління з рекламних стандартів Великої Британії (ASA) визнало, що реклама Betway на YouTube з логотипом футбольного клубу «Челсі» могла привертати увагу осіб віком до 18 років і порушувала правила.

Ролик демонстрував уболівальників клубу, атрибутику та екскурсію стадіоном, розповідаючи про програму Betway. Оператор стверджував, що реклама орієнтована на дорослих користувачів, використовує переможців змагань, а не акторів, і не демонструє активні матчі.

ASA вважала, що поєднання брендингу клубу і досвіду відвідування стадіону виходить за межі дозволеного.

У підсумку регулятор визнав рекламу безвідповідальною і такою, що порушує правила маркетингу азартних ігор, наказавши Betway не використовувати її в нинішньому вигляді.

У Нідерландах готують нову форму ліцензій для гральних закладів

Олександр Грінник Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 05 грудня 2025, 07:02 1

З'явився момент одного з епізодів матчу з «Полтавою»