Пілот Мерседес пояснив, чому у Формулі-1 мало обгонів
Джордж Расселл запевняє, що проблема полягає у шинах
- 21 жовтня 2025, 19:34
- |
- 776
- 0
Пілот Мерседес Джордж Расселл поділився своїм баченням того, що, на його думку, справді вбиває гонки на трасі у Формулі-1.
Британський гонщик Мерседес провів увесь Гран-прі США, переслідуючи Оскара Піастрі в боротьбі за п'яте місце. Вважаючи, що міг показати кращий результат, Расселл розповів, що, на його думку, є головною причиною відсутності обгонів на трасі Америк:
«Ці шини дуже хороші, але вони призводить до поганих перегонів», - заявив Расселл.
«Так, якщо б я вийшов з першого повороту четвертим через стратегію Шарля, можливо, я б фінішував третім.
Але справа в тому, що зараз, коли немає деградації шин, немає й різниці між ними. Між найшвидшою та найповільнішою машиною в топ-6 різниця становить, можливо, дві-три десяті секунди.А на будь-якій трасі, на яку ми їдемо, для обгону потрібно як мінімум півсекунди. Ось чому ми не бачимо обгонів. І, чесно кажучи, я навіть не пам'ятаю останньої гонки з двома піт-стопами».
Разом із тим, Расселл не звинувачує Піреллі у відсутності динаміки під час Гран-прі США.
«Я думаю, що їх критикують за будь-яких обставин. Коли є сильна деградація шин, кажуть, що це не справжнє, гонщики не можуть їхати на максимум, треба щось берегти - і це не подобається. Потім, коли деградації немає, ми кажемо, що гонка нудна».
За словами Расселла, позиція Піреллі складна через суперечливі, а тому майже нездійсненні вимоги щодо ідеальної шини для Формули-1.
«Вони ні в якому разі не можуть виграти. Реалістично, ти хочеш шину, на якій можна їхати на повну, але вона не витримує всю гонку.Якби ти міг обирати шину, вона б дозволяла їхати на максимум, але після 15 кіл різко втрачала б ефективність, і довелося б робити два або три піт-стопи.
Ідеально, щоб м'яка шина проходила 12 кіл, середня - 15 кіл, а жорстка - 20 кіл, після чого різко втрачала б ефективність. Але це легше сказати, ніж зробити».