Трент Александер-Арнольд з'явився в скандальній рекламі

Ролик був згенерований ШІ і порушував правила захисту дітей

Британський регулятор ASA заборонив ролик оператора азартних ігор Midnite, створений за допомогою штучного інтелекту. У ньому фігурував захисник мадридського «Реала» і збірної Англії Трент Александр-Арнольд, популярний серед молоді.

Публікація з логотипом Midnite вийшла 25 травня в X. Незважаючи на те, що компанія назвала її «пародією» і редакційним контентом, скарги дослідників вказали на порушення Кодексу CAP.

Midnite визнала високий ризик привабливості для неповнолітніх, пост був видалений. ASA визнала відео прямою рекламою бренду, зазначивши, що з жовтня 2022 року в азартній рекламі заборонені персонажі, цікаві дітям.

Регулятор підкреслив, що навіть ШІ-образи спортсменів розпізнаються і впливають на підлітків.

Ліга чемпіонів посилила інтерес до ставок у Німеччині

Олександр Грінник Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 04 грудня 2025, 22:07 4

Столичний клуб розпочав продаж квитків на матч з «Фіорентиною»