Як штучний інтелект підсилює спортивні сервіси та роботу з уболівальниками

AI допомагає оперативно надсилати сповіщення про результати матчів, персоналізувати новинні підбірки

Штучний інтелект (AI) дедалі частіше стає частиною спортивної індустрії. Його застосовують не лише в аналітиці матчів, прогнозах чи роботі зі статистикою, а й у взаємодії з уболівальниками. В умовах високої конкуренції за увагу фанів спортсмени, клуби та спортивні онлайн-платформи використовують AI, щоб зробити комунікацію швидшою, точнішою та персоналізованою.

AI допомагає оперативно надсилати сповіщення про результати матчів, персоналізувати новинні підбірки для фанатів, швидко відповідати на запитання у чатах та навіть створювати інтерактивний контент. Усе це формує ефект «присутності» в грі, навіть якщо вболівальник перебуває далеко від стадіону.

Приклади з усього світу демонструють масштаб застосування технологій:

Водночас деякі компанії зберігають обережність у застосуванні штучного інтелекту, особливо коли мова йде про живе спілкування. Директор української онлайн-платформи Casino.ua Олександр Бабенко наголошує, що ключова цінність сервісу- у справжньому діалозі з клієнтом:

«Ми не використовуємо і ніколи не будемо використовувати AI, роботів чи автоматичні записи для дзвінків клієнтам. Лише живе персональне спілкування. Водночас наша маркетингова команда побудувала інноваційний процес створення креативів рекламних кампаній, у якому задіяно цілий комплекс AI-технологій».

Такий підхід дає змогу об'єднати найкраще з двох світів: технології пришвидшують підготовку контенту та роблять його релевантнішим, а люди забезпечують емоційний контакт і розуміння контексту, яке поки що не під силу жодному алгоритму.

У світовому спорті ця модель довела свою ефективність. NBA, UEFA та великі кіберспортивні організації активно впроваджують AI у маркетинг і роботу з фанатами, але водночас інвестують у персональні команди менеджерів. Це дозволяє поєднувати технологічну ефективність із тією емоційною складовою, за яку мільйони вболівальників цінують спорт.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 19.10.2023 року, видана на підставі рішення Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей №307 від 13.10.2023 року.


Віталій Петровський Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 01 грудня 2025, 18:18 2

Успіх полтавців котирувався від 30.0 до 42.0 у різних букмекерських конторах в Україні