У Мерседесі підбили підсумки сезону: «Це наше головне обмеження»
Команда розділила старт чемпіонату на дві частини
- 13 серпня 2025, 21:05
- |
- 156
- 0
У Мерседесі визнали, що обрали неправильний шлях розробки боліда W16, що призвело до втрати конкурентоспроможності на останніх етапах.
На старті сезону Макларен був лідером пелотону, але й Мерседес мав швидкий болід - Джордж Рассел здобув три подіуми в перших чотирьох Гран-прі. Однак під час європейської частини чемпіонату команда опустилася в ієрархії, а стабільність результатів зникла. Перемога Рассела в Канаді, доповнена першим подіумом Кімі Антонеллі, стала яскравим винятком.
Представник команди Бредлі Лорд у коментарі RacingNews365 наголосив, що сезон для Мерседес фактично розділився на дві частини:
«Я думаю, що в першій половині сезону ми побачили дві досить чіткі половини для нас. У першій ми демонстрували стабільні результати, пілоти відчували себе впевнено в болідах, але ми відставали від найшвидших машин. Ми регулярно боролися за подіум, приблизно з Мельбурна до Маямі.
З Імоли до теперішнього моменту ми бачили більш нестабільні результати, які досягли свого піку в Канаді. Звичайно, ми здобули перемогу в гонці і Кімі вперше піднявся на подіум у Канаді, що стало найяскравішою подією сезону на даний момент.
Але в середньому ми відставали від інших і з регулярної боротьби за подіум перейшли до боротьби за п'яте-шосте місце».
Лорд додав, що у другій половині сезону команда опинилася в середній частині пелотону, а вихід у третій сегмент кваліфікації став непростим завданням. Однією з ключових проблем є відсутність довіри пілотів до боліда.
«Водії кажуть, що їм важко довіряти машині. Нестабільність на вході в повороти коштує їм упевненості й нам - швидкості. Це наше головне обмеження», - підкреслив Лорд.
Мерседес ще не виявив головної причини спаду, але серед можливих чинників називають зміни у регламенті FIA. Починаючи з Гран-прі Іспанії, команди проходять жорсткіші тести на навантаження передніх крил, що змусило змінити конструкцію елементів, які могли згинатися.
«Кожному довелося внести зміни до машини, що вплинуло на керованість. Це потенційний фактор, але немає однієї причини - радше поєднання кількох», - зазначив Лорд.