Клуби АПЛ ризикують втратити до 60% спонсорських доходів

Заборона на рекламу букмекерів із 2026 року вдарить по фінансах 11 клубів Прем'єр-ліги

The Sponsor опублікував нове дослідження справедливої ринкової вартості (FMV) спонсорства в Прем'єр-лізі.

У ньому проаналізовано спонсорські угоди всіх 20 клубів - як на передній частині футболок, так і на рукавах. Мета - оцінити реальні ринкові значення контрактів і запобігти завищеним угодам з афілійованими структурами, зберігаючи конкуренцію в лізі.

Один із головних висновків - Manchester United втрачає позиції. Через відсутність у єврокубках вартість спонсорства на футболці клубу знизилася на £13,4 млн, а на рукаві - на £3,1 млн.

Додатковий фінансовий удар очікується з сезону 2026/27, коли набуде чинності заборона на розміщення логотипів букмекерських компаній на футболках. Зараз такі спонсори є в 11 клубів АПЛ, і втрати від заборони можуть сягати 60% їхніх поточних спонсорських доходів.

Багато клубів уже почали шукати альтернативу в криптовалютних і фінтех-компаніях, однак пропозиції від цих брендів поки що значно поступаються за сумами.

Як зазначають аналітики, спонсори дедалі частіше дивляться не тільки на масштаб бренду, а й на спортивні досягнення та видимість клубу в медіа.

UFC запускає кампанію з відповідальної гри.

Олександр Грінник Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Бокс | 06 грудня 2025, 04:42 1

Боксер висловився про значущість Олімпіади