У Шахтарі розповіли, за яким критерієм обігнали Динамо вдвічі
Керівник відділу маркетингу Денис Фролов прокоментував презентацію нової форми
- 05 червня 2025, 07:27
- |
- 2165
- 1
Керівник відділу маркетингу та програм лояльності донецького «Шахтаря» Денис Фролов прокоментував презентацію нової форми «гірників»:
«Перш за все, з огляду на нашу кампанію, яку ми зробили разом з нашим партнером Puma, можна зрозуміти, що нова форма несе в собі ідею зародження та переосмислення нової енергії, початку чогось нового, звершення і досягнення нових цілей і вершин.
Тому хочеться, щоб ця форма надихала наших гравців, вболівальників та клуб на те, щоб досягати нових перемог, нових цілей і максимально розкривати свій внутрішній потенціал.
Минулого року ми продовжили контракт з Puma і наразі наша співпраця пролонгована аж до 2031-го. Мені здається, що така довгострокова співпраця, яка продовжується ще до кінця терміну дії поточного контракту, говорить про те, що сторони задоволені співпрацею.
Уже два роки поспіль ми показуємо ріст в продажах Puma на 25-30%, що є ще одним важливим моментом успішності співпраці, а форма продається приблизно у 2,5 раза більше, ніж джерсі «Динамо», - прокоментував Фролов.