Жінки стали основною аудиторією онлайн-ставок у Бразилії

AMIG допомагає розвивати жіночу участь в ігровій індустрії

Жінки вперше перевершили чоловіків на ринку онлайн-ставок у Бразилії, займаючи 51% гравців, згідно з дослідженням AMIG і платформи KTO. Переважно це жінки 18-39 років із вищою освітою із середнього класу, які мешкають у штатах Сан-Паулу, Баія та Ріо-де-Жанейро.

Більшість вважають за краще робити ставки на футбол через мобільні пристрої. При цьому жінки більш акуратно підходять до ставок: 37% обмежують витрати до 200 реалів (38 доларів США) на тиждень і активно використовують інструменти контролю, а також вивчають інформацію перед грою.

Генеральний директор Paag Жоао Фрагі зазначив, що зростання кількості жінок вимагає перегляду підходів платформ, які раніше орієнтувалися на чоловічу аудиторію.

AMIG - бразильська асоціація, що підтримує рівність статей в ігровій індустрії та сприяє навчанню і залученню жінок у цей сектор.

Південнокорейця звинувачують в азартних іграх за допомогою хакерів КНДР

Олександр Грінник Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 08 грудня 2025, 10:04 21

«Верес» погодився дограти матч