Формула-1 підписала багаторічний контракт напередодні Гран-прі Маямі

PwC стали офіційним консультаційним партнером чемпіонату

Формула 1 уклала нову угоду з міжнародною консалтинговою компанією PricewaterhouseCoopers (PwC), яка відтепер стала офіційним консультаційним партнером чемпіонату. Дебют партнерства відбудеться вже під час найближчого Гран-прі Майамі.

У межах угоди PwC отримає можливість використовувати бренд на окремих етапах Формули 1, а також доступ до ексклюзивних програм гостинності та ділового спілкування з клієнтами та партнерами на заходах чемпіонату.

PwC надаватиме стратегічні бізнес-консультації, спрямовані на підвищення операційної ефективності Формули 1 та підтримку її довгострокового зростання. У спільній заяві представники обох сторін підкреслили взаємну зацікавленість і потенціал нового партнерства.

Коментарі сторін:

Емілі Празер, комерційна директорка Формули 1:

«Обидва наші бренди об'єднує прагнення вирішувати складні завдання на найвищому рівні, тому співпраця з PwC - природний крок для Формули 1. Їхній досвід у сфері консалтингу допоможе нам вдосконалити роботу та підтримати інноваційний розвиток нашого бізнесу. Водночас наша глобальна платформа дозволить PwC звернутися до мільйонів фанатів - як на трасах, так і під час трансляцій».

Пол Гріґґс, старший партнер PwC у США:

«Формула 1 - це середовище високої ефективності, де стратегія, швидкість і інновації об'єднуються. Саме в такому середовищі PwC розкриває свій потенціал. Ми бачимо чудову можливість допомогти Формулі 1 досягати нових висот, використовуючи наші інноваційні підходи для вирішення складних викликів і формування її майбутнього у мінливому глобальному контексті».

Олександр Ляшецький Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 04 грудня 2025, 12:30 42

Головний тренер «Шахтаря» U-19 продемонстрував амбіції, але зробив це занадто прямолінійно