«Я бачу те саме, що й інші». Ферстаппен про гнучке крило Макларен
Нідерландець сумнівається в легальності машини суперників
- 11 квітня 2025, 09:05
- |
- 2131
- 0
Макс Ферстаппен прокоментував ситуацію навколо заднього крила боліда Макларен, яке опинилося під увагою після Гран-прі Азербайджану 2024 року. Головна причина - помітне згинання елемента під навантаженням, що дозволяє зменшити аеродинамічний опір навіть без активації ДРС.
FIA вже кілька місяців намагається жорсткіше контролювати використання гнучких елементів у конструкції болідів. Окрему увагу приділено заднім крилам, а з червневого етапу в Іспанії планується запровадити нові тести й для передньої аеродинаміки.
Хоча всі крила певною мірою згинаються під навантаженням, рівень деформації на MCL39 викликає подив. Попри це, в Макларені наполягають, що їхня конструкція відповідає регламенту, і команда не змінювала конфігурацію антикрила навіть після посилення перевірок перед Гран-прі Китаю та Японії.
Ферстаппен прокоментував ситуацію лаконічно:
Я не встановлюю правила і не той, хто їх дотримується. Те, що я бачу, напевно, бачать багато людей, - сказав нідерландець.
Коли у нього запитали, чи звертався він до FIA із запитаннями щодо легальності елемента Макларена, гонщик відповів:
Ні, я знаю, що відбувається, але хочу зосередитися на нашій машині. Це єдине, що я можу контролювати.
Кожен завжди намагається розширити межі. FIA вирішує, що дозволено. Я не розчарований через те, що у нас немає подібного крила, бо кожна команда намагається зробити максимум із того, що дозволяє регламент. Можливо, деякі просто читають правила трохи інакше.