Ферстаппен пояснив, чому на Гран-прі Японії було так важко обганяти
Температура, асфальт і аеродинаміка
- 07 квітня 2025, 22:50
- |
- 07 квітня 2025, 22:51
- 1397
- 0
Пілот Ред Булла Макс Ферстаппен продемонстрував блискучу форму на Гран-прі Японії, здобувши поул і впевнену перемогу в гонці. Разом із ним на подіумі фінішували пілоти Макларена - Ландо Норріс і Оскар Піастрі, які провели зразкову гонку з точки зору точності. Втім, попри високу майстерність лідерів, у глядачів та деяких гонщиків залишились неоднозначні враження - перегони вийшли одноманітними та передбачуваними.
Головною претензією до етапу стала відсутність боротьби. Після перших кіл гонка мала лише 11 обгонів, а перша десятка майже повністю зберегла стартові позиції. Єдиною зміною стало те, що Льюїс Хемілтон (Феррарі) випередив Ісака Хаджара (Рейсінг Булл).
Пілот Заубера Ніко Хюлькенберг назвав гонку «нудною», додавши:
Довго, нудно, нічого не відбувається. Я провів багато часу у трафіку, і це не дуже весело - спостерігати за чимось заднім крилом у зоні DRS. З цими машинами надзвичайно складно атакувати в брудному повітрі.
Схожу думку висловив і сам Ферстаппен, пояснивши причини складнощів з обгонами:
На трасі багато швидкісних поворотів, через що складно переслідувати суперника. Шини перегріваються, коли ти близько під'їжджаєш, а боліди з кожним роком створюють дедалі більше брудного повітря. Це робить боротьбу ще важчою.
Нідерландець також визнав, що прохолодні умови допомогли йому:
Ми змогли уникнути перегріву шин, що залишається для нас проблемою. На другому колі все одно обганяти не можна, тож створюєш розрив, але в кінці шини перегріваються, і суперники знову наближаються.
Загалом, температура та нове асфальтове покриття у Сузуці стали факторами, які зробили стратегію менш вирішальною. Відсутність деградації гуми призвела до мінімальної варіативності у тактиці.
Здавалося, що всі фінішували там, звідки стартували, - зазначив Хюлькенберг.
Шини були надто жорсткими для нового, гладкого асфальту. Те ж саме ми бачили і в Китаї.