Ред Булл: «Наше обладнання – це релікт 1940-х років»
Гельмут Марко жаліється на застарілу аеродинамічну трубу
- 03 квітня 2025, 09:30
- |
- 03 квітня 2025, 10:09
- 968
- 0
Радник Ред Булл з автоспорту Гельмут Марко розповів, що команда намагається з'ясувати причину кореляційних проблем, які можуть бути пов'язані зі старою аеродинамічною трубою.
Початок сезону-2025 для Ред Булл видався непростим - напередодні Гран-прі Японії команда вже змінила склад. Ліам Лоусон повернувся до Рейсінг Буллз, а Юкі Цунода приєднався до Макса Ферстаппена в основному складі.
Однак, попри кадрові зміни, команда продовжує страждати від недосконалості своєї аеродинамічної труби, яка впливає на кореляцію між даними з симулятора, аеродинамічного стенду та поведінкою боліда на трасі. Ред Булл вже будує новий сучасний аеродинамічний комплекс, який планують запустити у 2026 році, але наразі змушені працювати зі старим обладнанням.
Наша аеродинамічна труба - це релікт 1940-х років, вона була побудована військовими, - розповів Марко.
Її кілька разів модернізували, але вона досі має недоліки - вона дуже довга, з бетонними трубами, і температурні умови важко контролювати. Помилки кореляції, які ми спостерігали, іноді були дуже дратівливими ще минулого року. Ми намагалися їх виправити, але досі точно не знаємо, де саме проблема.
Після двох перших етапів сезону Ред Булл посідає третє місце в Кубку конструкторів, відстаючи від Макларен на 32 очки. Команда з Вокінга блискуче розпочала захист титулу, і Марко визнав їхню перевагу.
Макларен зараз діє так, як ми у 2023 році - їхній болід ефективний за будь-яких умов, на будь-якій трасі, - зазначив він.
У Китаї вони вперше зазнали певних труднощів, особливо Ландо Норріс. Але наразі Макларен - головний фаворит, адже у них два сильні пілоти та потужна машина.