Інженер Мерседсес пояснив, що позбавило команду шансів на перемогу в Китаї
Як стратегія вплинула на результат Гран-прі Китаю
- 28 березня 2025, 16:00
- |
- 353
- 0
Мерседес не зміг вийти на перше місце на Гран-прі Китаю, частково через стратегію в спринтерській кваліфікації, яка пізніше виявилася непотрібною. Джордж Расселл і Андреа Кімі Антонеллі стартували з додатковим паливом у машинах, щоб мати можливість зробити друге коло на м'яких шинах, якщо перше не вдасться. Однак, оглядаючись заднім числом, команда більше не буде приймати подібні рішення, як визнав директор з інженерного забезпечення команди Ендрю Шовлін.
Стратегічний вибір Мерседес на Гран-прі Китаю: що пішло не так?
Друге коло, на яке розраховував Мерседес, так і не відбулося, і в результаті Расселл і Антонеллі опинилися з надмірно важкими автомобілями під час кваліфікації спринту, а їхні часи не були конкурентоспроможними. Шовлін пояснив:
Коли вони (Макларен) пішли, ми подумали: «Ну, ніхто більше не піде». Було таке враження, що решта команд пробіжать лише одне коло.
Спринт як тест для Мерседес: знос шин і покращення балансу машини
Спринтерська гонка дійсно дала команді важливу інформацію. Мерседес зіткнувся з надмірним зносом передніх шин, особливо лівої передньої шини. Шовлін додав:
Ми змогли додати більше передньої частини в машину. Це можна зробити механічно або аеродинамічно. Це вирішило проблему балансу, що дозволило Расселлу показати сильний результат пізніше того ж дня в кваліфікації.
Невезіння Антонеллі на спринт-гонці
Антонеллі не пощастило так, як Расселу. Він потрапив на уламки машини Шарля Леклера на першому колі спринт-гонки, що спричинило пошкодження підлоги і значну втрату зчеплення на задній осі. Шовлін підкреслив:
Це серйозно вплинуло на його гонку, особливо через те, що пошкодження не були симетричними. Але він добре впорався з обставинами.
Оглядаючись на майбутні гонки в Японії, Бахрейні та Саудівській Аравії, Мерседес вважає Макларен еталоном на даний момент.
Наша машина добре працює на різних трасах, але ми знаємо, що нам ще потрібно знайти певну швидкість, особливо щоб не відставати Макларен, - зазначив Шовлін.