Воулз спростував чутки про різницю оновлень болідів Албона та Сайнса

Пілоти в рівних умовах

Керівник команди Вільямс Джеймс Воулз прокоментував чутки про те, що різниця в продуктивності між Карлосом Сайнсом і Алексом Албоном у цьому сезоні може бути пов'язана з використанням різних специфікацій шасі.

Прихід Сайнса у Вільямс був широко очікуваним, і Воулз неодноразово наголошував, що команда має одну з найсильніших пар пілотів на стартовій решітці.

Однак для іспанця старт сезону виявився непростим. У кваліфікації до Гран-прі Австралії він поступився Албону, а в самій гонці вибув вже на першому колі через аварію на вологій трасі, що сталася не з його вини.

На наступному етапі в Китаї Сайнса двічі випередив Албон в кваліфікації - як у спринті, так і в основній сесії. Середній розрив між ними цього року становить 0,452 секунди. У гонці Карлос заробив своє перше очко в сезоні, хоча це стало можливим лише після дискваліфікації Льюїса Хемілтона, Шарля Леклера та П'єра Гаслі.

У паддоку з'явилися припущення, що Сайнс виступає на шасі торішньої специфікації, тоді як Албон використовує оновлену версію. Проте Воулз категорично відкинув ці чутки.

І Алекс, і Карлос використовують однакове обладнання - однакові шасі, передні крила, коробки передач. Усе відповідає однаковим специфікаціям, - заявив керівник Вільямс.

Зокрема, щодо питання, чи працює Карлос на шасі 2024 року - поясню. Обидва гонщики мають еволюцію торішнього шасі, яка розвивається однаково. Ми завжди планували вдосконалювати попередню версію, а не створювати новий болід з нуля.

Воулз також підкреслив, що така стратегія дозволяє команді зосередитися на майбутньому:

Це не питання фінансів, а розподілу ресурсів. Ми всі обмежені стелею витрат. Завдяки цій стратегії ми можемо спрямувати максимум зусиль на 2026 рік.

Вільямс уже набрала стільки ж очок у двох перших гонках сезону, як і за весь 2024 рік. Це підтверджує, що ставка на еволюційний розвиток боліда дає результати.

Ми знали, що в нашому шасі є прихований потенціал, і тепер це приносить плоди. Як видно, ми рухаємося вперед, а з поточним пакетом ще можна додати продуктивності, - додав Воулз.

Кілька команд на стартовій решітці обрали схожий підхід. Не всі, але більшість. Тож можу запевнити: обидва наші гонщики використовують однакові компоненти - це еволюція шасі 2024 року.

Олександр Ляшецький Джерело
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 06 грудня 2025, 07:47 0

Важливі події у всіх видах спорту спільно від Sport.ua та GGBET