Чи справді у Макларен найшвидша машина? Тото Вольф не впевнений
Бос Мерседеса після гонки відзначив, що Мерседес прогресує
- 24 березня 2025, 11:10
- |
- 24 березня 2025, 12:36
- 1060
- 0
На відміну від Гран-прі Австралії, де команда вже мала шанс на подібний результат, Макларен все ж змогла оформити свій перший дубль у сезоні 2025 на трасі в Шанхаї. Оскар Піастрі здобув впевнену перемогу, тоді як Ландо Норріс, незважаючи на проблеми з педаллю гальмування, фінішував другим, випередивши Джорджа Рассела. Але чи справді болід Макларен зараз є тим, що має перемагати щоразу?
Під час Гран-прі Китаю перевага Макларен над суперниками залишалася очевидною, проте вона вже не була такою значною, як у Мельбурні. Цю думку підтверджує і Тото Вольфф, який після гонки відзначив, що Мерседес прогресує. Джордж Рассел у кваліфікації зумів вклинитися між Піастрі та Норрісом, а в гонці відстав від австралійця на 11 секунд.
Я б не сказав, що ми вже боремося за перемоги. Але якщо подивитися на Піастрі, то, коли ти попереду, керувати зношенням шин набагато легше. Ми все ще відстаємо, але вже не на секунду, як у Мельбурні. Зараз розрив складає лише кілька десятих. Ми були другою найшвидшою командою сьогодні, і це ще один позитивний крок, - зазначив керівник Мерседеса.
Чи є Макларен справді домінуючою силою?
У суботу Льюїс Хемілтон виграв спринт, стартуючи з поулу, і скористався чистим повітрям, тоді як Оскар Піастрі не зміг його атакувати, оскільки поступився Максу Ферстаппену на старті. Нідерландський гонщик також показав хороший темп у гонці на жорстких шинах, що додає аргументів тим, хто не вважає Макларен недосяжною.
Після Гран-прі Австралії Джордж Рассел заявив, що Макларен може домінувати навіть сильніше, ніж Ред Булл у 2023 році, проте команда з Вокінга вже зазнала поразки в цьому сезоні.
Часом потрібно просто потрясти клітку, якщо можна так висловитися, і подивитися, що буде далі. Після Мельбурна такі думки здавалися виправданими, але сьогодні ми вже наблизилися, - прокоментував Тото Вольфф слова свого пілота.
Потрібно аналізувати ситуацію не за однією гонкою, а за кількома. Наприклад, у суботу всі говорили про домінування Феррарі, а після недільного фінішу ситуація виглядає зовсім інакше. Тому не варто кидатися між ейфорією та депресією - треба оцінювати загальну тенденцію після кількох гонок, - підсумував керівник Мерседеса.
Макларен дійсно виглядає дуже сильно, але чи достатньо цього, щоб говорити про справжнє домінування? Наступні гонки дадуть відповідь на це питання.