Феррарі про дискваліфікацію: «Не було наміру отримати перевагу»
Команда бере відповідальність за дискваліфікацію
- 23 березня 2025, 15:40
- |
- 23 березня 2025, 15:41
- 3135
- 2
Після тріумфу в спринті Гран-прі Китаю, де Льюїс Хемілтон здобув першу перемогу для Феррарі в спринтах, основна недільна гонка принесла команді серйозне розчарування. Обидва боліди "Скудерії" були дискваліфіковані після завершення перегонів.
Причини дискваліфікації
Дискваліфікація торкнулася як Шарля Леклера, так і Льюїса Хемілтона, хоча з різних причин. У боліді монегаска було зафіксовано недостатню вагу - на один кілограм нижче за мінімально дозволений рівень. Подібне порушення було виявлено і в Альпін з болідом П'єра Гаслі.
«Було встановлено, що вага автомобіля №16 занижена на 1 кг, а знос задніх полозів автомобіля №44 був на 0,5 мм нижче ліміту», - йдеться у звіті стюардів.
Позиція Феррарі
Команда пояснила, що причина нестачі ваги Леклера - стратегія з одним піт-стопом, через яку його шини зазнали надмірного зносу.
«Сьогодні Шарль використовував стратегію одного піт-стопа, що призвело до значного зношення шин і, як наслідок, недостатньої ваги боліда», - зазначили в команді.
Щодо Льюїса Хемілтона, його дискваліфікували через зношення днища - мінімально допустимий рівень становить 9 мм, але в його боліді цей параметр виявився нижчим.
«Ми неправильно оцінили рівень зношення. Не було жодного наміру отримати перевагу. Ми зробимо висновки з цієї ситуації, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому. Очевидно, що це не той результат, якого ми хотіли на Гран-прі Китаю, ні для себе, ні для наших уболівальників, чия підтримка для нас надзвичайно важлива», - йдеться в заяві Скудерії.
Внаслідок дискваліфікації Феррарі втратила 18 очок у Кубку конструкторів. Леклер фінішував п'ятим, а Хемілтон шостим, проте після перегляду результатів їхні місця були анульовані, що значно вплинуло на позиції команди в чемпіонаті.