«Нікого не збив». Експерти пояснили рішення стюардів на Гран-прі Аргентини
Експерти Crash.net – про роботу нового головного стюарда MotoGP
- 19 березня 2025, 21:09
- |
- 19 березня 2025, 22:18
- 236
- 0
Експерти Crash.net Пітер Макларен і Льюїс Данкан поділилися думками щодо рішення суддів щодо вильоту Марко Бедзеккі на старті Гран-прі Аргентини, а також змін у суддівстві після того, як Саймон Крафар замінив на посаді головного стюарда дворазового чемпіона світу Фредді Спенсера.
Зазначимо, що останніми роками робота Спенсера викликала багато нарікань через непослідовність при призначенні пенальті та непрозорості.
Пітер Макларен
«Марко Бедзеккі отримав офіційне попередження. Як на мене - здорове рішення, бо він не збив нікого з інших райдерів. Він вплинув на гонку для Фабіо Куартараро, але не зіпсував її, оскільки Куартараро набрав очки. Але контакт з іншим райдером був, помилки він припустився. Тож думаю, що офіційне попередження за перший фол - це нормально. Імовірно, якщо такий самий інцидент ще раз повториться, то він отримає пенальті - це буде чесно.
Думаю, що було цікаво спостерігати. Коли перше порушення закінчується падіннями інших гонщиків, рішення прийняти складніше. І якщо ти в іншій команді, то кажеш: «У мого райдера це був перший фол, як у Бедза, правильно?». Тож у майбутньому з такими речами буде складно, але відповіді щодо інцидентів у першому повороті легкими не бувають ніколи. Бедз підняв руки, у нього перший фол, тож попередження - цілком справедливе».
Льюїс Данкан
«Цікавий момент, пов'язаний із першим фолом. Думаю, що суддівство на початку роботи Саймона Крафара головним стюардом здебільшого було правильним. Так, Фредді Спенсер був гонщиком, але Саймон Крафар закінчив гоночну кар'єру не так давно і при цьому продовжує їздити на мотоциклах. У гоночні вікенди він робить кола на своєму BMW, так що він свіжий і розуміє, що собою представляють траси кожні вихідні. А з його досвідом, як телевізійного експерта, він розуміє райдерів, розуміє гоночну ситуацію та розуміє розвиток мотоциклів.
Зараз, схоже, набагато ширший підхід до суддівства, і це добре. Сподіваємося, що так буде далі. Щодо першого фолу, то це цікаво, але мені здається, що треба дивитися на це, як на те, що Бедз зруйнував свою гонку, він сам зійшов. Так, він нашкодив Куартараро, але це був інцидент у першому повороті. Якби він вибив Фабіо та ще когось, то це теж був би перший фол, але серйозніший. І здається, що саме так і судитимуть. Якщо згадаєте інцидент у спринті між Морбіделлі та Біндером, то це був чистий гоночний інцидент, таким його й визнали.
Вони правильно розібралися, коли в Таїланді дали пенальті Морбіделлі за те, що він опинився на шляху у Баньяйї. Давід Муньос у Таїланді потрапив у дуже дурний інцидент і отримав досить жорсткий пенальті, який це відбиває.
Схоже, що стюарди оцінюють необхідні пенальті набагато краще, оскільки виходять реальні покарання, а не формальність, від якої райдер може відмахнутися. Не думаю, що хтось вважав, що Крафар не впорається, але було багато інцидентів і всі рішення, думаю, були адекватними. Я сподівався, що Крафар виходитиме до камер і пояснюватиме покарання, чого не робив Спенсер. Але Крафар має телевізійний досвід, він почувається комфортно перед камерами. Сподіваюся, що коли буде подібний інцидент, він зможе вийти та сказати: «Отже, тому тут пенальті». Думаю, що з'являється багато позитивних зрушень, які потрібні вже давно».
Нагадаємо, що Гран-прі Аргентини у підсумку виграв Марк Маркес із заводської команди Дукаті, який здобув свою 90-ту перемогу у чемпіонаті світу.