Каділак готується до дебюту у Формулі-1: можливе розширення угоди з Феррарі
Розширення технічної співпраці: Каділак розглядає угоду з Феррарі щодо підвіски
- 10 лютого 2025, 22:05
- |
- 1234
- 0
Уже уклавши угоду з Феррарі щодо двигуна та коробки передач, Каділак може розширити цю співпрацю, включивши також підвіску. Каділак оцінює можливість закупівлі деталей підвіски у Феррарі після завершення угоди щодо силового агрегату та коробки передач перед дебютом у Формулі-1 у 2026 році.
Американська команда може розширити співпрацю з Маранелло, включивши постачання підвіски. Це означало б використання концепції, подібної до іншої американської команди, оскільки Хаас застосовує такий підхід із моменту свого дебюту у 2016 році. Наразі немає офіційного підтвердження, але така угода, окрім забезпечення високого рівня технічної бази для розробки, дозволить інвестувати в інші галузі досліджень і, що найважливіше, знайти необхідний персонал для обслуговування двох автомобілів у 2026 році.
Кілька команд у пелотоні отримують підвіску від сторонніх виробників. Окрім Хаас, Рейсінг Буллс має аналогічну угоду зі своєю сестринською командою Ред Булл, тоді як Астон Мартін отримує повну задню частину від Мерседеса.
Отримавши схвалення стати 11-ю командою на стартовій решітці наступного року, Каділак уже є серйозним суперником для команд, що змагаються у нижній частині пелотону.
Каділак має кілька переваг у проєктуванні та виготовленні свого першого боліда Формули-1, оскільки команда стикається з меншою кількістю регуляторних обмежень щодо використання аеродинамічної труби та CFD-досліджень у порівнянні з 10 командами, які вже беруть участь у чемпіонаті. Незважаючи на необхідність дотримання правил обмеження бюджету у 2025 році, згідно зі статтею 10 фінансових положень Формули-1, Каділак зможе розраховувати на 115% часу в аеродинамічній трубі порівняно зі стандартною базою - так само, як і Заубер, який посів десяте місце в минулому сезоні. Тому не дивно, що за підготовкою Каділака до Гран-прі уважно стежать. У той час як їхні суперники повинні розподіляти час у аеродинамічній трубі між двома різними болідами, побудованими за двома різними наборами правил, нова команда може зосередити всі свої ресурси на розробці машини для 2026 року.
З огляду на те, що FIA вирішила посилити правила щодо гнучкості переднього крила починаючи з Гран-прі Іспанії, навіть ті команди, які планували відволікти ресурси - зокрема персонал - на проєкт 2026 року, будуть змушені переглянути свої плани та адаптувати поточні боліди до нових, суворіших критеріїв перевірки. Тим часом Каділак матиме більшу свободу дій, оскільки їй не потрібно турбуватися про адаптацію боліда 2025 року до змін у регламенті.
Каділак використовує одну з двох аеродинамічних труб Тойоти у Кельні, де колишній консультант Формули-1 Пет Саймондс заклав основу для розробки аеродинаміки боліда навколо силового агрегату та коробки передач Феррарі. Скудерія постачатиме силовий агрегат для команди, поки General Motors не зможе побудувати власний двигун до кінця десятиліття. Партнерство зі Скудерією має стратегічне значення для потужного старту у Формулі-1 з новим, ще недосвідченим складом, хоча команда активно формує групу досвідчених спеціалістів, які добре знають Формулу-1.