Спортивний департамент MEGOGO: «Люди звикли до якості сервісу»
Артем Панченко прокоментував відмову приймати сигнал з матчів «Миная»
- 04 серпня 2023, 01:20
- |
- 04 серпня 2023, 03:13
- 859
- 1
Керівник спортивного департаменту компанії MEGOGO Артем Панченко прокоментував ситуацію з відмовою компанії транслювати домашні матчі закарпатського «Миная».
«Насправді, я не дуже розумію ситуацію, згідно з якою MEGOGO когось «душить» і ставить якісь неймовірні умови, оскільки це не правильно по суті. Не існує ніяких умов MEGOGO, чи умов Sky Sports, чи умов якихось ще приватних компаній.
Існує ринок, який дуже сильно змінився за останні кілька років.
Ще відносно нещодавно був спочатку один лінійний канал «Футбол», потім два, як і у Setanta Sports. Що обрала програмна команда в якості трансляцій - те глядач і дивиться.
ОТТ змінив все. 73% платного футболу ідуть через Smart TV, а Smart TV - це конкуренція за кожний клік з ютубом, фільмом, серіалом, програмою, або будь-яким іншим футбольним матчем, що йде в цей же час. І якщо клієнту даєш продукт, що не є конкурентноздатним в цих умовах - він просто піде дивитись щось інше, моментально перемикається і більше до тебе не повернеться. Ти вже його втратив. Саме тому трансляцію матчу «Рух» - «Зоря» на MEGOGO дивились в три рази менше, ніж всі інші матчі туру.
На наступних вихідних на платформі MEGOGO буде більше 70 трансляцій футболу, і клієнт вже привчився до того, що сплачуючи гроші, він отримає якісну картинку, однакову на всіх матчах того чемпіонату, який він дивиться, в нього нічого не буде вилітати, коментатор не буде вболівати за якусь із команд, і людина, витративши власні кошти, отримує продукт в сфері послуг. Такий же продукт в сфері послуг, яким є кава, стрижка, або салат в кафе. Це виключно клієнтоорієнтований бізнес, де вже на стороні сервісу стоїть питання, як надати цьому клієнту якісну послугу. Рекламодавець теж до цього привчений, оскільки це його вітрина.
Неможливо вийти на цей ринок влітку 2023 року з намаганням створити платний продукт, який буде показуватись в режимі «у кого наскільки вистачить». Глядач тоді теж має платити, скільки вистачить, хтось гривню, а хтось 100. Рекламодавець буде відноситись до цього продукту аналогічним чином, не 100% контракту, а 30%, бо настільки зараз вистачає.
Саме тому клуби, погоджуючись на створення УПЛ-ТБ, зафіксували питання єдиного стандарту як правила, що є єдиним для всіх. Цей стандарт є насправді європейським бродкаст-стандартом, який просто адаптований під технічні та фінансові можливості в нашому середовищі. Камер менше, персоналу менше, але персонал топовий і залізо - найкраще, передача сигналу - майже без жодних перетворень, щоби вихід з ПТС йшов до кінцевого споживача.
І коли споживач це бачить - він розуміє ставлення до себе, що клуби в надскладних умовах війни відносяться відповідально до власного вболівальника, і розуміють, що створюють щось виключно для нього, як для кінцевого споживача, особливо коли він не може потрапити на стадіон.
Звичайно, фінансові умови зараз для багатьох клубів надскладні, тому не може бути жодних питань до тих, хто вважає, що не тягне такі умови, але і демонізувати тих, хто ці «умови» ставить - також неправильно. Люди вже звикли до певної якості сервісу, якщо кожного з вас зараз повернути в кеш, прибрати банківські карти і термінали - ваш комфорт стане гіршим.
Як термінал є умовою споживання послуги, так і якісна телекартинка - є умовою споживання платного футболу. І ці умови вже викарбувалися в голові сучасного глядача, що хоче або морально готовий сплачувати за сервіс з перегляду футболу і матчів УПЛ», - написав Панченко в Telegram.