Боттас виграв гонку в Туреччині, подіум Ред Булла, невдоволення Хемілтона

Ферстаппен і Перес заїхали на подіум, а Хемілтон незадоволений командою

Топ-10: Боттас, Ферстаппен, Перес, Леклер, Хемілтон, Гаслі, Норріс, Сайнс, Стролл, Окон

Очко за найшвидше коло: Валттері Боттас (Мерседес)

Гонку Гран-прі Туреччини Льюїс Хемілтон через штраф за заміну мотора починав тільки 11-м, тоді як його конкурент Макс Ферстаппен стартував 2-м. Проте у Мерседеса на цій трасі є перевага над Ред Буллом, а сам Ферстаппен говорив, що буде складно боротися за перемогу. Що стосується погоди, то після дощу траса була вологою і гонщики починали гонку на проміжній гумі.

На старті все пройшло на диво спокійно: Валттері Боттас зберіг лідерство, а Макс Ферстаппен і Шарль Леклер були в топ-3. Хемілтон піднявся на 9-е місце, але в складних умовах досить довго сидів позаду Юкі Цуноди, а коли пройшов його, то відставав від Ферстаппена на 15 секунд. Сам Макс зберігав 2-у позицію і не чинив тиск на Боттаса.

Хемілтон поступово розігнався і, демонструючи найкращий час кола, пробився на 5-е місце. Настільки ж активним був лише Карлос Сайнс, який досить швидко увірвався до топ-10, хоча стартував 19-м.

Ближче до середини гонки ситуація стабілізувалася, але на піт-стопи ніхто не поспішав. Траса ще була занадто вологою, щоб думати про сліки, а проміжна гума продовжувала нормально працювати.

Перша крута битва сталася між Хемілтоном і Серхіо Пересом, який обороняв своє 4-е місце, а також позиції Ферстаппена. Гонщики влаштували класну боротьбу протягом декількох поворотів, але Перес дивом втримався попереду. Дивно, як пілоти в таких умовах не зіткнулися!

Ближче до 40-го кола лідери почали заїжджати на піт, але всі брали проміжну гуму. Крім Феттеля! Себастьян попросив поставити сліки і прогадав. 4-разовий чемпіон світу після одного кола сказав, що це помилка і сліки не тримають трек. Дивний ризик, адже Себ тримався у топ-10 і претендував на хороші очки. Феттель тут же повернувся в бокси і отримав проміжні шини.

Після піт-стопів лідерів на 1-е місце вискочив Леклер. Шарль навіть почав питати, чи можна доїхати до кінця і фінішувати без піт-стопа. Згідно з правилами, під час дощу можна не робити зупинку, але чи витримає гума? Пілоти на новій проміжній гумі їхали трохи швидше за тих, хто не заїжджав у бокси. Такі ж думки, як у Леклера, з'явилися у Хемілтона. Команда попросила Льюїса їхати в бокси, але британець відмовився. Хемілтон їхав 4-м позаду Ферстаппена, у якого була нова гума.

Правильність заміни гуми показав Боттас, який на свіжому комплекті обігнав Леклера і повернув собі лідерство. Шарль робив максимум, але варіант проїхати без піт-стопів не спрацював. В результаті Леклер поїхав за шинами і відкотився на 4-е місце.

За 7 кіл до фінішу Хемілтон все ж погодився поїхати за новими шинами і повернувся 5-м, але тут же почав сваритися з командою по радіо, мовляв, не потрібно було робити зупинку. Льюїс не зміг обігнати Леклера і фінішував 5-м, набравши 10 очок.

Ферстаппен набрав 18 пунктів і знову вийшов в лідери загального заліку. Не найкраща робота стратегів Мерседеса.

Відзначимо, що Валттері Боттас тільки зараз виграв першу гонку в сезоні.

Загальний залік

1. Макс Ферстаппен (Ред Булл) - 262,5
2. Льюїс Хемілтон (Мерседес) - 256,5
3. Валттері Боттас (Мерседес) - 177
4. Ландо Норріс (Макларен) - 145
5. Серхіо Перес (Ред Булл) - 135

Ексклюзивне відео Sport.ua: старт гонки у Стамбулі

Ексклюзивне відео Sport.ua: під час гонки у Стамбулі

Іван Зінченко Sport.ua
По темі:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Футбол | 18 листопада 2024, 00:14 2

Визнання отримав Вінісіус Жуніор