Хемілтон виграв Гран-прі Німеччини, Боттас зійшов, Ріккардо на подіумі
Чемпіонська інтрига померла, а Ріккардо повернувся на подіум вперше з 2018 року
- 11 жовтня 2020, 16:51
- |
- 12 жовтня 2020, 14:34
- 4027
- 0
Топ-10: Хемілтон, Ферстаппен, Ріккардо, Перес, Сайнс, Гаслі, Леклер, Хюлькенберг, Грожан, Джовінацці
Очко за найшвидше коло: Макс Ферстаппен (Ред Булл)
Перед стартом гонки Гран-прі Німеччини у команд і пілотів було багато питань, в тому числі до погоди. Низька температура (близько +9 при рекорді проведення гонки Ф-1 при +5) впливала і на шини, які зазвичай не тестують в таких умовах, і на стратегію. У п'ятницю через дощ практик не було, тому команди не знали, як себе поведуть боліди і гума з повним паливним завантаженням.
Втім, найважливіше - це старт. І володар поула Валттері Боттас зумів зберегти лідерство. Спершу здалося, що Льюїс Хемілтон обігнав напарника, але в першому повороті Валттері не посоромився в жорсткій боротьбі посунути британця і залишитися першим. Топ-3 замикав Макс Ферстаппен, а Шарль Леклер був 4-м, відставав від лідерів і стримував ряд пілотів позаду себе. Саме битва Ріккардо, який застряг на 5-й позиції, проти Леклера була найцікавішою на старті. У підсумку Даніель все-таки красиво пройшов Леклера, але відставання від Ферстаппена вже становило 16 секунд. Занадто довго Шарль утримував суперників позаду.
Відзначимо, що Ферстаппен тримався в темпі лідерів і навіть показував найшвидше коло, не дозволяючи Хемілтону зосередитися на боротьбі з Боттасом.
Здавалося, ситуація серед лідерів стабілізувалася, проте Хемілтон несподівано обігнав Боттаса і вийшов в лідери! У всьому винен сам Боттас, який сильно перегальмував у першому повороті, зіпсував гуму і поїхав в бокси. Валттері тут сам винен. Мав усі шанси відіграти ще 7-8 очок мінімум, але допустив помилку і випустив Хемілтона до перемоги. А відразу після пита на боліді Боттаса виникли проблеми з мотором і він зійшов з гонки. Клас. З чемпіонською інтригою можна попрощатися.
Зате сход Боттаса відкрив дорогу до боротьби за подіум цілого ряду пілотів, які рідко заїжджають в топ-3 - Переса, Норріса, Сайнса, Ріккардо і інших.
На жаль, з боротьби за подіум вибув Норріс, у якого виникли проблеми з мотором. Через зупинку пілота Макларена випустили сейфіті-кар, який скоротив всі розриви до мінімуму. Більшість гонщиків встигли заїхати за новою гумою, що оновило боротьбу між Хемілтоном і Ферстаппеном, а також битву за третє місце між Ріккардо і Пересом.
На рестарт Хемілтон легко утримав лідерство і здобув перемогу. Це 91-а перемога для британця, який повторив рекорд Міхаеля Шумахера за кількістю вікторій. І заодно вбив чемпіонську інтригу.
Другим фінішував Ферстаппен, а останнє місце на подіумі дісталося Даніелю Ріккардо. Австралієць повертається на подіум вперше з 2018 року, а Рено заїхала в топ-3 вперше з 2011 року. Бос Рено Сіріль Абітбуль проспорив Ріккардо і буде робити татуювання.
Відзначимо Ніко Хюлькенберга. Пілот на заміні, який ще в суботу вранці не знав, що буде брати участь у гонці, стартував 20-м і фінішував 8-м.
Крім того, в топ-10 несподівано заїхали Грожан і Джовінацці.
Загальний залік
1. Льюїс Хемілтон (Мерседес) - 230
2. Валттері Боттас (Мерседес) - 161
3. Макс Ферстаппен (Ред Булл) - 147
4. Даніель Ріккардо (Рено) - 78
5. Серхіо Перес (Рейсінг Поінт) - 68