ПАЛКІН: «У Шахтаря сьогодні в Україні дуже серйозний та відомий бренд»
Генеральний директор «гірників» розповів про цілі донецького клубу
- 17 серпня 2020, 21:54
- |
- 18 серпня 2020, 00:18
- 1784
- 5
Генеральний директор «Шахтаря» Сергій Палкін розповів про рівень бренду донецького клубу:
«Щоб стати серйозним міжнародним брендом, потрібно мати серйозні результати в Європі. В першу чергу - в Лізі чемпіонів. І ці результати повинні бути регулярними. А не так, що один раз вистрілив, і пропав на десять років. Це повинно бути з сезону в сезон. Ви повинні досягати великих висот в Лізі чемпіонів. Мінімум - чвертьфінал, а також півфінали, фінал і перемагати в ньому. Тільки завдяки цьому.
Сьогодні для клубів зі Східної Європи, я не буду говорити слово неможливо, але це дуже і дуже складно зробити. Має збігтися дуже багато чинників. Але знову ж таки, це буде більше негайна перемога. Складно зробити сьогодні так, щоб клуб з України або іншої країни Східної Європи постійно доходив до чвертьфіналів, півфіналів ЛЧ. Тому що ви все-таки конкуруєте з клубами, у яких доходи за півмільярда євро, а у деяких клубів - вже під мільярд підбирається.
На що орієнтуємося ми, якщо говорити про бренд «Шахтаря»? Якщо запропонувати сьогодні назвати навскидку відомі в світі бренди, створені в Україні, то зробити це буде складно. Якщо взяти «Шахтар», то у нас сьогодні в Україні дуже серйозний бренд, з точки зору впізнаваності. Тепер потрібно так керувати цим брендом в Україні, щоб почати заробляти гроші, отримувати дохідну частину саме з українського ринку. Не від Ліги чемпіонів, трансферів футболістів за кордон, не від продажу телевізійних прав за кордон, а саме в Україні.
Звичайно, зробити це складно. Але у нас є деякі ідеї, і ми зараз працюємо над тим, як використовувати ім'я «Шахтаря» так, щоб заробляти всередині країни. І заробляти не за рахунок того, що пов'язано безпосередньо з футбольними матчами, конкретно з футболом, а розвивати навколофутбольні теми. Ми розробляємо таку стратегію, думаю, що найближчим часом представимо її президенту клубу.
Ми хочемо цим диверсифікувати наші ризики з точки зору того, що ми завтра можемо, наприклад, не потрапити в Лігу чемпіонів. Щоб ми не тільки залежали від коштів за виступ в Лізі чемпіонів, а у нас з'явилися істотна дохідна частина всередині України».
Сергій Палкін вважає, що від проведення матчів «Шахтаря» на НСК виграють і «Динамо», і збірна.