Спонсорство в спорті. Як залучити партнерів?
В кризу багато компаній зменшили спонсорську активність
- 27 квітня 2020, 18:12
- |
- 27 квітня 2020, 22:13
- 292
- 0
Криза помітно відбилася на спортивній індустрії. Крім припинення практично всіх змагань, багато компаній помітно скоротили свою спонсорську активність. Чи стане складніше залучати партнерів в нових реаліях? Для чого брендам сьогодні вкладати гроші в спорт? В рамках освітньої платформи PM Education на ці та багато інших питань відповість віце-президент MediaCom Майкл Шер.
29 квітня о 19:30 за підтримки ТМ Parimatch і Tribuna.com відбудеться чергова онлайн-конференція Sports Talk Club. Гостем клубу стане один з найкращих спортивних маркетологів Європи, віце-президент напрямку Sports and Entertainment міжнародного агентства MediaCom Майкл Шер.
«Торгова марка Parimatch продовжує підтримувати український спорт. Крім прямої підтримки в ситуації, що склалася, нам важливо допомогти місцевим клубам, лігам і федерація ставати більш привабливим з комерційної точки зору. Від цього виграють як партнери, так і вболівальники по всій країні», - зазначив представник торгової марки Parimatch Вадим Місюра.
До приходу в Mediacom Майкл керував комерційною діяльністю футбольного клубу Rangers FC, а ще раніше відповідав за спонсорство та партнерство найбільшого футбольного бізнес-форуму Soccerex. Він має ступінь MBA в області футбольної індустрії і є викладачем Академії Футбольного Бізнесу (FBA).
Майкл консультував і співпрацював з багатьма всесвітньо відомими брендами, спортивними командами, медіа-організаціями та видатними спортсменами на таких великих спортивних заходах, як чемпіонати світу та Європи з футболу та Олімпійські ігри .
У список клієнтів його входять міжнародні компанії American Airlines, Shell, Allianz, Indeed, Sony, Toyota, Coca-Cola, P&G, VW, Subway і багато інших. Також Майкл співпрацює з «зірками» світового футболу включаючи пана Пеле.
Для того, щоб отримати посилання на безкоштовну трансляцію конференції, необхідно пройти реєстрацію: Sport.ua