Конкуренти Ф-1 вражені новинкою Мерседеса: дає перевагу в 0,2 секунди
Мерседес здивував суперників
- 25 лютого 2020, 14:05
- |
- 25 лютого 2020, 17:13
- 4357
- 0
Команда Формули-1 Мерседес несподівано для всіх конкурентів на передсезонних тестах показала новинку свого боліда, яка називається DAS.
Пілот машини, здійснюючи рухи кермом вперед і назад, може змінити сходження (кут) і напрямок передніх коліс прямо на ходу.
Це позитивно впливає на знос шин, а також прискорює прогрів гуми. Крім того, негативне сходження (колеса трохи «загорнуті» до носа боліда) дозволить легше і швидше входити в повороти, а нульове допоможе стабільності боліда на прямих.
Суперники цього явно не очікували.
«Знімаю перед Мерседесом капелюх. Вони і так домінують останні 6 років, але продовжують рухати Ф-1 вперед. Це конкуренти повинні придумувати щось нове, але новинки вводить Мерседес», - вважає пілот Рено Даніель Ріккардо.
А ось керівник Ред Булла Гельмут Марко впевнений, що система приносить Мерседесу мінімум 0,2 секунди з кола.
«Поки що Мерседес нас випереджає через плавність входу в поворот. Завдяки DAS вони мають 0,2 секунди на кожному колі», - заявив Марко.
Потенційно головний конкурент Мерседеса, Феррарі, поки не планує вводити цю систему. А пілот Себастьян Феттель вважає, що DAS не виграє для Мерседеса чемпіонат.
«Це дивна на вигляд система. Тепер кермо не тільки повертається вліво-вправо, але його можна натиснути і тягнути на себе, як в літаку. Можливо, я недооцінюю DAS, але це не квиток до перемоги».
«Безумовно, це інновація, і подивимося, чи будуть конкуренти копіювати досвід», - сказав Феттель.
При цьому повідомляється, що на розробку системи з нуля потрібно не менше трьох місяців, а з 2021 року система DAS буде незаконною в Ф-1.
На зображенні добре видно, як Хемілтон тягне кермо на себе, а колеса змінюють кут напрямку.