Испытание погодой
Анонс обещающего стать нескучным Гран При Малайзии Формулы 1 на Sport.ua
- 30 сентября 2016, 15:55
- |
- 30 сентября 2016, 16:10
- 2078
- 1
Пілот |
Команда |
Hard |
Medium |
Soft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
3 |
3 |
7 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
2 |
4 |
7 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
2 |
4 |
7 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
3 |
3 |
7 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
2 |
4 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
3 |
3 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
3 |
4 |
6 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
3 |
4 |
6 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
3 |
3 |
7 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
4 |
2 |
7 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
3 |
3 |
7 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
3 |
3 |
7 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
3 |
2 |
8 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
3 |
2 |
8 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
3 |
3 |
7 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
3 |
3 |
7 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
2 |
4 |
7 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
2 |
4 |
7 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
31 |
Е. Окон |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
2 |
4 |
7 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
3 |
3 |
7 |
В цілому вибір шин пілотами виглядає дещо дивним, адже більшість обрала аж по 3 комплекти Hard, а Палмер навіть 4, очевидно що як мінімум по одному (а може й більше) вони використають під час практик для кращого розуміння нового асфальту та роботи шин. В Піреллі ж упевнені тільки в тому, що в гонці піт-стопів буде більше одного: «В Малайзії шини працюють в екстремальних умовах і на цій трасі проходять справжню перевірку. Це пов'язано з дуже високими температурами, а також навантаженнями, яким піддається ґума в поворотах. Цьогоріч асфальт в Сепангу повністю оновили, і поки що незрозуміло, який вплив це матиме. Крім того тут дуже стрімко може мінятися погода, а тоді трасу заливають потоки води.
Тож у підсумку уїк-енд може видатися дуже різноманітним, а відслідкувати зміни стану траси буде досить непросто. Протягом минулих років ми бачили, що гонка може проходити з численними піт-стопами, тому варто розраховувати, що і цього разу більшість пілотів знову не раз відвідають бокси під час гонки. Звичайно, оскільки тепер в розпорядженні команд шини трьох типів, то це дає ще більше можливостей урізноманітнити тактику», - поділився очікуваннями від уїк-енду керівник шинників Пол Хембрі. Одним із ключових факторів стане погода в цілому, та температура траси зокрема. Минулого року пілоти Мерседес тричі їздили на піт-стоп бо при +56С розпеченого асфальту їх шасі ґуму не щадило, що й дозволило Феррарі успішно використати тактику з двома зупинками в боксах. Цього року «срібні стріли» таких проблем не мають, підтвердженням чого став попередній уїк-енд, але на шинний фактор значною мірою впливатиме місцева погода.
Прогнози ж синоптиків спокійного життя командам не обіцяють - очікується дуже мінлива погода з високою вірогідністю дощів, які часто перетворюються на справжні тропічні зливи. Повітря в Сепангу прогріватиметься до +33С, а вологість становитиме близько 70%. Грози можливі усі три дні при цьому якщо сьогодні-завтра їх чекають зранку, то в неділю дощі можуть іти протягом всього дня. Такий прогноз обіцяє багато роботи інженерам, гонщикам і стратегам, адже характеристики асфальту майже напевно постійно будуть мінятися.
Попри напрочуд сильний початок осінньої частини чемпіонату у виконанні Росберга для букмекерів фаворитом все ще залишається чинний чемпіон, причому як в боротьбі за корону, так і в майбутньому Гран Прі. На перемогу в суботній кваліфікації лінія має такий вигляд: Хемілтон - 2,00; Росберг - 2,10; Ріккардо - 13,00; Ферстаппен - 17,00; Феттель - 19,00 і Ряйкконен - 29,00. На головний тріумф уїк-енду порядок фаворитів не міняється, відрізняються лише коефіцієнти: Хемілтон - 2,25; Росберг - 2,37; Ріккардо - 10,00; Ферстаппен - 12,00; Феттель - 13,00 і Ряйкконен - 29,00. Минулого року саме в Сепангу Феттель здобув свою першу перемогу за Феррарі, але з тих пір занадто багато всього трапилося і «червоні» максимум зможуть поборотися з Ред Булл за статус другої скрипки формульного оркестру. Пілоти Мерседес пальму першості втратити можуть хіба що через технічні проблеми, провал на старті, капризи природи або появу машини безпеки у вкрай несприятливий для них час. Інших причин чому Льюіс з Ніко не зможуть взяти дубль наразі об'єктивно немає. До речі, Мерседес вже на цьому етапі здобуде Кубок конструкторів, якщо пілоти наберуть 36 очок, іншими словами, якщо стануть першим і не менше, ніж четвертим.
Мотористи потроху завершують допрацьовувати свої силові установки в межах тих балів, які в них ще залишилися. І от в Малайзії Хонда представить свою чергову версію мотору, на яку було витрачено 2 бали. Найцікавіше, що команда збирається лише обкатати цю версію на машині Алонсо, для якого це вже стане дев'ята силова установка за сезон. Японські інженери прагнуть перевірити наскільки добре та надійно працюватиме оновлений агрегат, при цьому планується його використати поки що тільки під час п'ятничної практики, а вже на суботу-неділю повернутися до перевіреної версії.
Підсумок Гран Прі Малайзії наразі передбачити дуже складно, адже занадто багато буде залежати від погоди, вдалого старту, гнучкості команд в підходах щодо стратегії, потенційному виїзді машини безпеки, а також вмінню контролювати зношування ґуми. Іншими словами - нас чекає дуже неспокійний та цікавий уїк-енд!
Гран Прі Малайзії, Сепанг, 30 вересня - 2 жовтня, п'ятниця - неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
5,543 км |
56 |
310,408 км |
кваліфікація: 1'32.582 (2005, Фернандо Алонсо) гонка: 1'34.223 (2004, Хуан-Пабло Монтойя) |
Перша практика 05:00 - п'ятниця 30 вересня
Друга практика 09:00 - п'ятниця 30 вересня
Третя практика 09:00 - субота 1 жовтня
Кваліфікація 12:00 - субота 1 жовтня
Гонка 10:00 - неділя 2 жовтня