Игорь ДЕДЫШИН: «Виновные уже наказаны»
Генеральный директор «Карпат» извинился за халатность работников клуба
- 26 июля 2011, 13:12
- |
- 26 июля 2011, 16:15
- 6891
- 33
- Від імені футбольного клубу «Карпати» (Львів) хочу вибачитись перед уболівальниками, власниками сезонних абонементів, які через халатність окремих працівників клубу не змогли скористатися своїм правом у понеділок, у спеціально виділений день, придбати квитки на матч 3-го кваліфікаційного раунду Ліги Європи «Карпати» - «Сент-Патрікс Атлетік». Запевняю, що винні у цій ситуації відповідальні працівники вже покарані.
Без перебільшення стверджую: уболівальники - найбільша цінність ФК «Карпати», вершиною якої є саме власники сезонних абонементів. ФК «Карпати» завжди прагнув, наскільки дозволяли можливості, створити для вболівальників комфортні умови, і мені дуже прикро, що через безвідповідальність окремих працівників клубу власники сезонних абонементів учора були позбавлені своїх привілеїв.
Сьогодні, 26 липня, окрема каса стадіону «Україна» (з боку вулиці Зелена) працюватиме з 14:00 до 19:00 виключно для власників абонементів. Розумію, що це не поверне витраченого часу та нервів уболівальникам, які вчора побачили зачинені каси, однак запевняю - у майбутньому подібних ситуацій не повториться. Якщо у вболівальників виникатимуть будь-які питання, побажання чи скарги щодо придбання квитків, прошу телефонувати за номером 067 373 88 19. Запевняю, що жодне звернення уболівальників, в тому числі й у вигляді коментарів на офіційному сайті клубу, не залишиться поза нашою увагою.
З повагою, генеральний директор ФК «Карпати» Ігор Дедишин
Sport.ua