Fabrique en Monaco
Sport.ua анализирует очередной этап Гран-при Формулы-1 в Монако
- 29 мая 2011, 22:03
- |
- 29 мая 2011, 22:13
- 6432
- 26
Фантастика! C'est manifique! Саме такі емоції охоплюють після таких гонок! Ми вже писали в анонсі, що траса в Монако є особливою практично за усіма параметрами, а гонки завжди відрізняються одна від одної. Це була, мабуть, найкраща гонка в князівстві за сухої погоди. Ні, під час неї не було багатьох обгонів, бо KERS і DRS на цій трасі не давали відчутної переваги - була боротьба нервів, тактик і майстерності пілотів.
Поул Себастіана Феттеля давав німцеві відчутну перевагу над іншими на цій трасі і він зі старту гонки почав використовувати можливості свої та Red Bull. Дженсон Баттон хоч і не зміг випередити Себа, але залишився другим і почав здійснювати свою, як завжди оригінальну, тактику, яка зазвичай або приносить Дженсону перевагу, або навпаки погіршує його позицію. Фернандо Алонсо на старті зумів проскочити Марка Веббера і опинився третім. Несподівано для багатьох провалив старт Міхаель Шумахер. Німець цього року дуже добре стартує і зазвичай відіграє позиції, але на цей раз він провалився на 11-те місце, хоча ще на першому колі дві позиції зміг відіграти - в Massenet він випередив болід Force India, а в шпильці Grand Hotel - Льюіса Хемілтона, показавши, що в цій шпильці обганяти безаварійно можливо, пізніше в цьому ж місці він обійде напарника, але обидва Mercedes уже знаходитимуться дуже далеко навіть від топ-10.
Зрештою перша хвиля піт-стопів принесла перші зміни: Феттелю помилково механіки поставили Soft й робили це дуже повільно, настільки, що заїзд на тому ж колі Марка Веббера став для них повною несподіванкою - австралієць відкотився в другий десяток. Схожі проблеми спіткали й Хемілтона, він також заїхав в бокси, коли його там не чекали, і британець склав Вебберу компанію по поверненню до залікової зони.
Автомобіль безпеки, як завжди в Монако, сплутав карти учасникам гонки - і поки Алонсо заїжджав на свій другий піт, Феттель продовжував їхати першим з лише однією зупинкою. Як виявилося після гонки - німець щасливчик неймовірний, бо на першому піті механіки через проблеми зі зв'язком з командним містком поставили Себові Soft замість SuperSoft і через це команда вимушена була міняти тактику - в Red Bull розраховували доїхати до фінішу без другої зміни шин. М'які покришки повинні були проїхати 62!!! кола - для Pirelli це фантастика.
Машина безпеки знову дає перепочинок Феттелю, але директорат гонки для кращої евакуації постраждалих гонщиків (Петрова затисло в машині і його в підсумку відвезли до лікарні) та болідів вивішує червоні прапори. Все, по-суті на цьому боротьба за перемогу завершилася, адже під час зупинки гонки механіки отримали можливість провести оперативний ремонт (Хемілтону стійки заднього крила) та найголовніше - поміняти шини.
За останні кола Хемілтон відправив у відбійник Sainte Devote Пастора Мальдонадо, а Марк Веббер обігнав Кобаясі, піднявшись на четверте місце.
Fin. Себастіан Феттель здобуває 143 очка зі 150 можливих, і в стилі свого іменитого співвітчизника наказує чемпіонській гонці довго жити вже в середині сезону. Раді будемо помилитися, хоча деякі з букмекерських контор вже віддають гроші тим, хто поставив на Феттеля.
Традиційних підсумків по кожній з команд не буде, тому що це Монако - тут дуже багато залежить від самих гонщиків, не тільки від їх болідів,а стратегію гонщиків псує машина безпеки А от найцікавіші коментарі - обов'язково.
Red Bull
Ferrari
Фернандо Алонсо: «Я абсолютно певен, що на останніх колах гонки шини на боліді Феттеля остаточно зіпсувалися б, що дало б мені перевагу на останньому секторі. Мені не було чого втрачати. Я знаходжуся не на першому місці в чемпіонаті, тому спробував би виграти. Ну а якщо б ми зіткнулися - так тому й бути».
McLaren
Дженсон Баттон: «Ми обрали певну стратегію і дотримувалися неї. Виїзд машини безпеки завадив нашим планам, зараз я думаю, що треба було ставити більш жорсткі шини, але на той момент машини безпеки не було. Для нас все пройшло не так. Дуже шкода, адже я не припустився жодної помилки. Непоганий результат, але я розраховував на більше».
Льюіс Хемілтон, двічі оштрафований стюартами гонки був дуже злий та дуже різко й іронічно коментував їх рішення: «Масса завадив мені в кваліфікації, а я отримав штраф. Він направив свою машину на мене під час гонки, а мені знову покарали. Це смішно! Люди хочуть бачити справжні гонки. Проте коли я намагаюся обганяти, щоб шоу було цікавим, мене карають. Тепер буду мовчати і отримувати насолоду від етапів, що залишилися» Свою провину за зіткнення з Мальдонадо Льюіс також заперечив, ну що ж - The Show Must Go On.
Sauber
Петер Заубер: «Камуі вкотре фантастично провів гонку, чітко відстежуючи стан шин. Ну а машина виглядала достоту сильно. Це заслужений результат. Сподіваюся, в Монреалі на старт зможуть вийти обоє наших пілотів».
P.S. І знову про наболіле - навіщо Перший національний показує те, що каналу транслювати нецікаво??? Невже так тяжко було показати гонку до кінця, чи 15-20 зайвих хвилин ефірного часу непомірним тягарем ляжуть на канал. Складається стійке враження, що для самого каналу Формула 1 є непотрібним тягарем - і коментаторів фахових спочатку (кваліфікація в Туреччині) не знайшлося, а тепер і часу для повного висвітлення гонки. Невже таким чином керівництво думає піднімати рейтинг як Формули 1, так і телеканалу?
|
Пілот
|
Команда
|
Час
|
Піт
|
1.
|
С. Феттель
|
Red Bull
|
2.09:38.373
|
1
|
2.
|
Ф. Алонсо
|
Ferrari
|
+ 1.138
|
2
|
3.
|
Д. Баттон
|
McLaren
|
+ 2.378
|
3
|
4.
|
М. Веббер
|
Red Bull
|
+ 23.101
|
2
|
5.
|
К. Кобаясі
|
Sauber
|
+ 26.916
|
1
|
6.
|
Л. Хемілтон
|
McLaren
|
+ 47.210
|
3
|
7.
|
А. Сутіл
|
Force India
|
+ 1 коло
|
2
|
8.
|
Н. Хайдфельд
|
Lotus Renault
|
+ 1 коло
|
2
|
9.
|
Р. Баррікелло
|
Williams
|
+ 1 коло
|
2
|
10.
|
С. Буемі
|
Toro Rosso
|
+ 1 коло
|
2
|
11.
|
Н. Росберг
|
Mercedes
|
+ 1 коло
|
3
|
12.
|
П. ді Реста
|
Force India
|
+ 2 кола
|
3
|
13.
|
Я. Труллі
|
Team Lotus
|
+ 2 кола
|
2
|
14.
|
Х. Ковалайнен
|
Team Lotus
|
+ 2 кола
|
2
|
15.
|
Ж.Д'Амброзіо
|
Marussia Virgin
|
+ 2 кола
|
2
|
16.
|
В. Ліуцци
|
HRT
|
+ 3 кола
|
1
|
17.
|
Н.Картікеян
|
HRT
|
+ 3 кола
|
2
|
18.
|
П. Мальдонадо
|
Williams
|
+ 5 кіл
|
2
|